så kan man føle sig SNYDT for frieri ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

3xM

havde forrige aften udspurgt manden og han ville giftes en dag, om kvinder måtte fri og han var bestemt ikke i tvivl om hvad jeg nok fiskede lidt for ( kunne lige så godt ha viftet med ringefingeren og skreget halooooo TOOOM )

igår aftes kigger han gravalvorligt på mig og siger så ...

må jeg spørge om noget og bøjer sig indover ja tænk sig han er næsten på knæ og min mave når at snøre sig sammen og indvendig panik da han guhjælpe siger " vil du ikke nok stryge mine skjorter skat, jeg kan altså som chef ikke møde op i krøllet tøj "

ARGHHHHHH ...fniiiiis den var med fuld overlæg og måtte så minde ham om at han som tidlig millimand nok var en del bedre til det end jeg var...

flooooot øv øv øøøøøøvvvvvvv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
mariaogmarcus skriver:

havde forrige aften udspurgt manden og han ville giftes en dag, om kvinder måtte fri og han var bestemt ikke i tvivl om hvad jeg nok fiskede lidt for ( kunne lige så godt ha viftet med ringefingeren og skreget halooooo TOOOM )

må jeg spørge om noget og bøjer sig indover ja tænk sig han er næsten på knæ og min mave når at snøre sig sammen og indvendig panik da han guhjælpe siger " vil du ikke nok stryge mine skjorter skat, jeg kan altså som chef ikke møde op i krøllet tøj "

ARGHHHHHH ...fniiiiis den var med fuld overlæg og måtte så minde ham om at han som tidlig millimand nok var en del bedre til det end jeg var...

det var god værkstedshumor

Anmeld

1. oktober 2010

Rebecca86

haha ej hvor godt, altså det da humoristisk. så troede man liii, meeen nej nej

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hihihi....

det var lidt ondt!

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

mariaogmarcus skriver:

hehe han har sgu da humor!!!
men ja du må vente, eller selv tage tyrene ved hornene......

Anmeld

1. oktober 2010

Low

Haha...!! Den skulle jeg måske lave på min søns far

Anmeld

1. oktober 2010

SiLiMiMa

HAHAHAHA!!!

ej undskyld, men havde ikke lige regnet med den slutning.....havde du vist heller ikke

heise

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

Hende med maven :-) skriver:

hehe han har sgu da humor!!!
men ja du må vente, eller selv tage tyrene ved hornene......

ha ha ha ja kunne nok havde kvalt ham, men måtte da nu kværke et par grin

men han er gammeldags så kvinder frier IKKE, han vil selv vælge sin brud og kvinder kan på skuår...

det er så i 2012 og jeg er til den tid over 30

såerhh må væbne mig tålmodigt

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

Heise skriver:

HAHAHAHA!!!

ej undskyld, men havde ikke lige regnet med den slutning.....havde du vist heller ikke

heise

ha ha ha nej jeg har at garntere set mega skuffet ud fniiiiis

og tænk sig at det for mænd er så svært med den del men sige man skal være mor til hans næste barn no prob. flooooot

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

mariaogmarcus skriver:

han var sikkert tæt på at spørge og så fik han kolde fødder... KYLLING.. min kæreste tør sgu heller ikke den slags... men han gider vist heller ikke giftes.. så jeg regner ikke med noget..  men ihhhh hvor ville jeg blive glad hvis han en dag spurgte mig.. selvom jeg frygter at få hjertestop den dag han spør' .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.