Anna-jonas skriver:
åhhh............jeg ville ønske at jeg kunne gøre dette mareridt nemmere for dig, og din lille familie.
Har i tænkt på at få proffesionel hjælp, til at prøve at redde jeres forhold??? Tror nogle gange at det kan hjælpe, når man som du står og er uafklaret om mange ting. Du siger at du er tjekket ud................men alligevel siger du også at i drages til hinanden. Det virker umiddelbart meget modsætningsfyldt............og måske en parterapeut kan finde hoved og hale i det.
Jeg sender dig en masse store knus og kram.
Mette
M har forslået parterapi, men jeg har afvist den ide. Kan være jeg pludselig synes det er en god ide, men lige nu kan jeg bare ikke se hvordan sådan en person vil kunne være nogen hjælp. Kan godt være vi kan få hul på nogle flere ting og få nogle redskaber, men derfra og til at tro på at det gør en forskel - Der er godt nok langt hvis du spørger mig.... Jeg ved det ikke, men det siges at hvis man ikke har lyst til at prøve parterapi så er man sådan set på vej ud af forholdet.... jeg ved det ikke.... Synes også bare det er vildt mange penge at bruge på det. Penge som vi ikke har i øjeblikket. Det er jo sindsygt hvad den slags koster!
Anmeld