I er de bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

åhhh............jeg ville ønske at jeg kunne gøre dette mareridt nemmere for dig, og din lille familie.

Har i tænkt på at få proffesionel hjælp, til at prøve at redde jeres forhold??? Tror nogle gange at det kan hjælpe, når man som du står og er uafklaret om mange ting. Du siger at du er tjekket ud................men alligevel siger du også at i drages til hinanden. Det virker umiddelbart meget modsætningsfyldt............og måske en parterapeut kan finde hoved og hale i det.

Jeg sender dig en masse store knus og kram.

Mette

M har forslået parterapi, men jeg har afvist den ide. Kan være jeg pludselig synes det er en god ide, men lige nu kan jeg bare ikke se hvordan sådan en person vil kunne være nogen hjælp. Kan godt være vi kan få hul på nogle flere ting og få nogle redskaber, men derfra og til at tro på at det gør en forskel - Der er godt nok langt hvis du spørger mig.... Jeg ved det ikke, men det siges at hvis man ikke har lyst til at prøve parterapi så er man sådan set på vej ud af forholdet.... jeg ved det ikke.... Synes også bare det er vildt mange penge at bruge på det. Penge som vi ikke har i øjeblikket. Det er jo sindsygt hvad den slags koster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det er også LANG tid at vente til den 1/12 men jeg tror nu alligevel det er den bedste løsning. Når du venter vil du være meget mere sikker i din sag. I vil kunne prøve at se om det kan lykkes. I kan give det en skalle de sidste par måneder og se om det ændrer noget eller det kan blive mere og mere indlysende for dig at du er i gang med at træffe det helt rigtige valg om at forlade ham. Men ja en skal jo være lorten og træffe den hårde beslutning. Og hvis det bliver dig gør du måske jer begge to en stor tjeneste i det lange løb. Men jeg må sige at jeg holder lidt med M om at I skal sætte den dato. Uha.... Du må gerne sige jeg er dum  Men så kan man i det mindste sige bagefter at I gav det en sidste chance. Forstår du hvad jeg mener eller er det helt sort?

Du er bestemt ikke du Michella - Absolut ikke! Jeg er kun glad for at høre andres mening og synspunkt på det hele.

Lige nu er vi bare enige om at stå sammen om denne abort. At støtte hinanden i denne svære situation og så få bearbejdet det det hele sammen. Jeg/vi tror det er vigtigt at vi får lukket den sag rigtigt så den ikke altid vil sidde og nage imellem os.

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Du er bestemt ikke du Michella - Absolut ikke! Jeg er kun glad for at høre andres mening og synspunkt på det hele.

Lige nu er vi bare enige om at stå sammen om denne abort. At støtte hinanden i denne svære situation og så få bearbejdet det det hele sammen. Jeg/vi tror det er vigtigt at vi får lukket den sag rigtigt så den ikke altid vil sidde og nage imellem os.

Ja det er en god ide at få det afsluttet sammen så som du selv siger ikke bliver noget uafsluttet imellem jer for det kan virkelig ødelægge meget. Men jeg håber dælme I kan finde ud af det sammen på den ene eller anden måde så det ikke bliver sådan noget skuddermudder.

Og tak fordi du ikke synes jeg er dybt åndssvag

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Anonym skriver:

M har forslået parterapi, men jeg har afvist den ide. Kan være jeg pludselig synes det er en god ide, men lige nu kan jeg bare ikke se hvordan sådan en person vil kunne være nogen hjælp. Kan godt være vi kan få hul på nogle flere ting og få nogle redskaber, men derfra og til at tro på at det gør en forskel - Der er godt nok langt hvis du spørger mig.... Jeg ved det ikke, men det siges at hvis man ikke har lyst til at prøve parterapi så er man sådan set på vej ud af forholdet.... jeg ved det ikke.... Synes også bare det er vildt mange penge at bruge på det. Penge som vi ikke har i øjeblikket. Det er jo sindsygt hvad den slags koster!

altså...... er det ikke noget med at parterapi tilbydes gratis gennem kommunen??? Eller er det ikke i alle kommuner?

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

altså...... er det ikke noget med at parterapi tilbydes gratis gennem kommunen??? Eller er det ikke i alle kommuner?

øøøh det har jeg godt nok aldrig hørt om ?

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Anonym skriver:

øøøh det har jeg godt nok aldrig hørt om ?

Jo det er et tilbud for der er flere kommuner der vil hjælpe par så de ikke ryger ud i en skilsmisse. Det var også lige fremme som et lovforslag men om det er blevet vedtaget ved jeg ikke. Jeg prøver lige at spørge min ven Google

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.