Først vil jeg sige jer alle TUSIND TAK for jeres varme, omsorgsfulde og betænksomme hilsner på mit indlæg "mit liv er noget rod". I skulle bare vide hvor MEGET det betyder for mig at I skriver det I gør. Det var lige det jeg havde brug for at høre, men havde slet ikke forventet at det ville betyde så meget alligevel. I er bare de bedste!
Det hele er fortsat noget rod herhjemme. Kan snart ikke finde hoved og hale i det mere. Jeg er bare så brugt.
Faktisk endte vores forhold i forgårs, men så igår er vi så begge så meget rundt på gulvet og higer efter hinanden. Jeg græder og græder og er som altid pisse bange for at gøre det forkerte. Bange for det er mig den er galt med. Bange for at de skide hormoner faktisk spiller mere ind end hvad jeg vil indse. Vi havde jo meget lignende problemer da jeg var gravid sidst. Samme store tur. og derfor bliver jeg så meget i tvivl om jeg virkelig mener det. Men alligevel er der bare noget indeni mig der siger at jeg bare lyver overfor mig selv hvis jeg ikke vil se det i øjnene. Åh det er bare ikke nemt, suk
M er begyndt at ryge igen pga alt dette. Han havde ellers været røgfri i snart tre år, men 1,2,3 så havde han købt smøger uden at jeg vidste noget om det indtil jeg en dag så han stod og røg udenfor. Og er der noget jeg ikke kan ha, så er det cigaretter - specielt når jeg selv skal opdage det. Havde godt min bange anelse, men trode alligevel han var klogere...
Det med cigaretter har fyldt meget hos mig - ved ikke hvorfor jeg reagerer så stærkt. Jeg kan bare ikke ha det. Og han tager jo stanken med ind i huset selvom han vasker hænder bagefter og spiser tyggegummi. Jeg væmmes så meget ved det.
For en uge siden kom han så og gav mig cigaretterne og sagde at jeg skulle gemme dem. Han ville ikke ryge mere. Jeg skulle beholde dem og kun give ham dem hvis jeg mente der var behov for dem. Da tingene så spidser til for to dage siden, spørger han efter dem. Jeg siger så at dem har jeg smidt ud! Men bliver nødt til at give ham dem for ellers kører han jo bare op efter nogle andre.
Jeg føler det er snyd at han ryger. Føler det er unfair regler - som om han bruger snyde-koder. Jeg har sgu også behov for noget til at dulme nerverne med. Til at få mit temperament ned med. Men jeg er bare ikke så svag at jeg begynder at ryge. Jeg bider sgu i det sure æble og jeg er skide sur over at han så bare skal ty til den slags midler.
Jeg ved godt at jeg overreagerer og flere sikkert griner af mig. I morges skulle M afsted til KBH og ville blive hentet af en taxa meget tidligt. Han siger farvel og hører han går ud af døren ti min før han skulle hentes. Ja så ved jeg jo godt at manden er ude at ryge en smøg klokken fem om morgenen. Jeg ryster af raseri og tænker at jeg bliver nødt til at gå ud og se. Det kunne jo være jeg tog fejl og at manden i virkeligheden bare trængte til lidt frisk luft. Men nej nej, selvfølgelig stod han med en smøg i munden. Jeg råbte op; "aaaargg, jeg kan ikke ha det. Hvorfor står du og ryger klokken fem om morgenen?" Han svarer; "fordi jeg havde lyst!". Jeg hopper op og ned og giver ham et kram og bider ham i kinden (ikke voldsomt hårdt, men mit temperament kogte snart over) Han råber; "av, det gjorde ondt". Jeg siger undskyld, men at jeg simpelthen ikke han ha det. Jeg knalder knæet ind i døren og lukker den hårdt i og låser døren. Ja god tur til KBH makker!
Av en kælling jeg er! Det endte med mange sms'er frem og tilbage og et opkald hvor jeg ender med at smide på. Jeg ryster, kaster op og græder. Føler mig vildt mærkelig! M har nu lovet at han ikke ryger mere.....
Hallo kvinder, sig lige noget til mig!!!!!!
TAK fordi jeg lige kunne få det ud, aaaaaah