Glæder du dig til dit barn skal i DP/VS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

serinasmor

Eliza/lykke skriver:

Det er altid svært, når det er noget nyt - især for ens barn. Det er jo vores guldklumper, og vi har svært ved at give slip på dem.

Men, jeg tror bestemt også, at de har godt at komme ud og få indtryk fra andre børn og omgivelser. Nu har vi storebror herhjemme også, og ihhhhh hvor Elizabeth elsker ham. Han kan lege med hende på en måde, som jeg og far slet ikke kan. Skønt.

Værre er det jo heller ikkee - vores små guldklumper er jo ikke de første børn i verden, som skal i VS/DP hi hi hi DP og VS har nok prøvet det 100 vis af gange og har et super godt tag på ungerne.

Det er jo rigtigt .. de er ikke de første børn i verden og heldigvis for det .. så kunne jeg jo ikke høste erfaringer fra alle de vidunderlige mødre der er herinde  ... og ja dp og vs har jo prøvet det rigtig mange gange før .. så jeg regner da også med det kommer til at gå glat ... og hvis ikke så har jeg hele december til at køre hende stille og roligt ind i en ny hverdag ... frygter egentlig mest starten igen efter juleferien ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

B&J

Min dreng er snart 7 mdr og skal starte når han er 8 nej jeg vil have ham hjemme altid men skrev ja fordi jeg er glad på min drengs vejne hvor dejligt han vil få det og kommer til af lege med en masse andre børn

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

nu er vanessa jo startet for en måned siden og hun elsker det, der har slet slet ikke været noget.

jegvar dog selv bekrymret i starten om hun kom til at kunne lide sin dagpleje mor mere end mig. men hun bliver såå glad når jeg kommer og henter hende. hun elsker at lege med de store børn.

jeg tror på at børn har godt af at komme ud med andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.