Eliza/lykke skriver:
Elizabeth starter VS om 1 mrd, her den 1. november. Hun er 6 mrd til den tid, knap og nap. Jeg er fuldstændig affundet mig med det, og jeg glæder mig til at der skal ske noget nyt i hverdagen for os begge to.
I starten bliver det nærmst lidt legestue agtigt, men så efter en uges tid bliver det nok alvor.
Hvad med jer? Glæder I jer eller føler I, at det slet ikke er en god ide.
Lone
Asta ( idag 6 1/2 år) startede dagplee da hun var omkring 11 mdr . eg havde det sådan både og. Var parat til at starte på arbejde og hun klar til DP - men var alligevel ikke helt med på den at en anden skulle have hende i alle hendes vågne glade og overskudstimer og jeg ulvetimerne.
Synes det var hårdt - men hun havde det super og vi trivedes - men det var hårdt med fuldtidsarbejde og alenemor og transport frem og tilbage på gå eller cykelben.
Så efter 7 mdr sagde jeg mit arbejde op - blev dagpleer og passe mit guld selv. Den bedste beslutning:0)
Holdte dog igen da Asta var 4 år da eg blev tilbudt et bedre arbede og hun var i BH og det passede bedre ind.
Nu har jeg Anton og han kan starte når jeg har lyst - går på barsel igen inden jeg når nærmest at afslutte denne :0)
Jeg kunne slet ikke sende mine børn tidligt afsted - dømmer ikke dem der gør - men jeg synes de er alt for små - kan ingenting selv og er løftebørn og meget afhængige af voksne og hvor meget end end dagplejer eller pædagog gerne vil give den lille alt hvad den behøver så er det nok desværre en realitet at det er der ikke tid og resoucer til.
Knus Christina, som er sikker på at din guldklump og du nok skal klare det:0)
Anmeld