Hjemmelavet grød eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

serinasmor

da vi startede på grød var det pulvergrød der blev brugt her i huset ... så fik jeg mere overskud og begyndte at lave grøden selv fordi det er billigere og jeg så 100% vidste hvad der var i ... og jeg fandt ud af at det var lige så nemt og tog den samme tid ... hun fik dog stadig pulver hvis vi var ude - fordi det var nemmest...

nu er den eneste slags grød hun får havregrød med en ½ moset banan i .. og det laver vi også selv .. hver morgen ...

frugtmos har jeg aldrig lavet selv ... når vi er hjemme når hun får frugt får hun ofte en ½ moset banan og en æblebåd ... er vi ude får hun købt frugtmos på glas ...

ellers får hun jo nu det samme mad som resten af familien... bager ikke selv rugbrød og heller ikke leverposteg... men laver da oftest aftensmad fra bunden af

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Bare mig..

Nu er jeg nærmest kun lige begyndt på mos, eller det vil sige for godt 14 dage siden.. Og jeg har fået noget fra en veninde som hendes søn ikke ville have.. - ved egentlig ikke om det er det man kalder færdigprodukter? Det er majsgryn og fuldkornsrismel som jo blandes med modermælkserstatning ? :/

Men når jeg ikke har mere, er det i hvertfald meningen at jeg vil begynde og lave det færdig..

Anmeld

1. oktober 2010

M.O.A.R.

giver ikke min søn grød endnu, men manden og jeg er enige om han kun skal have hjemmelavet

Anmeld

1. oktober 2010

klmf

Her var det ca. halvt om halvt af hjemmelavet og købe. Men nu er det enste grød han får sin havregrød om morgenen og den laver jeg selv. Hans mad nu er hjemmelavet det hele - ej bager dog ikke selv

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

jeg lavede det selv undtaget når vi var ude.. Det er super nemt og billigt synes jeg

Anmeld

1. oktober 2010

MorTilGustav

Synes det var en meget kort periode Gustav kun fik grød og mos. Han var hurtig til at spise "normal mad" som kød og brød og var god til at tygge. Har nogle pakker med færdig-grød jeg kan bruge som mellemmåltid med ellers får han nu kun havregrød om morgenen som jeg selv laver og det eeelsker han  Det er noget andet med aftensmaden... Der gider han næsten kun spise kød og så snart han får f.eks. broccoli bliver det kastet væk i en vis fart  Det er det samme med den mos jeg prøvede at lave selv (f.eks. kartofler, gulerødder, broccoli og kylling). Dét gad han ikke! Så nu har jeg nogle glas aftensmad-mos stående han kan få sammen med sit kød  Iiiih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.