Hjemmelavet grød eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lav er du hjemmelavet grød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.351 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Tdittmann

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der laver hjemmelavet grød til deres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Dictes mor

Hun får kun hjemmelavet mad

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

for det meste hjemme lavet.

men ligenu er jeg f.eks i kbh og der er det altså pulver og glad det meste af tiden.

hvis jeg er hjemme og skal ud, har jeg hjemmelavet mad med

Anmeld

1. oktober 2010

SHERO

Her det en blandig, han får begge dele også her hjemme.... Men nu får han kartofler og kød og sådan så ikke så meget grød længere...

Men han nægtede at spise det grød jeg selv lavede til ham, og så gad jeg simpelthen ikke mere. Så risgrød da han var mindre, og fuldkornsgrød nu får han på pulver, øllebrød er også købe grød... :-)

Anmeld

1. oktober 2010

KajaHH

Jeg laver kun hjemmelavet grød, og det har jeg gjort til alle 3, jeg koger også selv æblemos osv. for så ved jeg helt sikkert hvad mit barn får, og ved at hvis de får noget eksem eller ligende, så er det fordi de ikke kan tåle div. frugter osv.

Anmeld

1. oktober 2010

Valle81

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der laver hjemmelavet grød til deres børn.

Kommer sku nok til at lyde hellig:0)

Asta( da hun var bette er nu 6 1/2 år:0) ) og Anton får kun hjemmelavet mad:0) De har aldrig prøvet pulver eller glas produkter:0)

Begge er dog flaskebørn - har fået økologisk Hipp:0)

Laver også selv frugtmosen:0)

Anmeld

1. oktober 2010

Marco2

Har altid selv lavet grøden til hende. Så ved jeg hvad der er i.

Anmeld

1. oktober 2010

Tdittmann

Jeg laver 80-90% af den mad Anders får selv også frugtmosen - men må være ærlig at sige når vi er ude står den på pulvermad eller mad fra glas.

Desuden får Anders flaske og det har han fået fra han var 14 dage gammel. Han spiser Bevauis MME og han ser ud til at stortrives.

Mit første barn levede af pulvermad og flaske, hun er i dag 7½ år og ser ud til at trives.

Mit andet barn fik 100% hjemmelavet grød/mad og profylak i sutteflasken da hun er multi allergiker.

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg laver selv alt Lauras mad. Både grød og mos. Nu får hun jo også "alm mad", og det laver jo altså også selv (hun spiser det samme som os, så ofte hun kan)...

Hun har faktisk aldrig smagt et færdigprodukt, så jeg ved ikke om hun kan lide det!

Knus Caroline

p.s. vil gerne lige tilføje at jeg ikke mener der er noget galt i IKKE selv at lave det. Jeg synes bare det er så hyggeligt

Anmeld

1. oktober 2010

FruEllingsen

Jeg har stemt ja altid.

Men det skal lige siges at Marcus en enkelt gang har fået købe mos. og det var absolut ikke et hit. (en dag vi skulle på tur)

Jeg laver hans mad selv fordi det er hyggeligt. og det tager ikke meget længere tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.