isabellamor skriver:
det er sådan at når man handler på nettet på denne måde internt brugere imellem at det er på eget ansvar. og hjemmesiden kan jo faktisk ikke stå til "regnskab eller sikkerhed" for at folk sender penge eller sender varene. så jeg tror ikke henrik har lyst til at blive blandet ind i det. jeg kender han selvf ikke men jeg tvivler at han vil stå til ansvar for hvad brugerne handler her på sitet. han gør det muligt ved at der er en kategori. men hvad der foregår under kategorien er så ude af hans hænder.. (KUNNE JEG FORESTILLE MIG) ikke at jeg siger at det ER sådan..
men for at svare trådstarter.. jeg har da læst et par gange at folk har lavet en tråd direkte til personen de har handlet med. man hænger godtnok folk ud, men det har da virket de fleste gange da der ofte kan være tale om en fejl på kommunikation eller fejl via overførslen af penge. der kan være mange grunde.. men jeg håber da at du får det du har betalt for. skriv evt en privat besked til hende det kan jo være at hun har glemt alt om det.. især hvis hun jo har børn. ammehjerne har jeg hørt skulle være en udbredt "lidelse" hos de fleste mødre ^_^
Jeg siger jo også og undersreger det gerne igen, det er IKKE denne hjemmesides skyld at nogen kan finde på at snyde, det sker overalt, og ligemegt hvilken side man er på.
Har skrevet til hende, men det kræver jo hun logger på igen 
Troede også der var en misforståelse, men har sort på hvidt at hun ville sende det sidste tøj efter 14 dage, og det er der jo længe gået, og det mindste man kan gøre er at lige give lyd fra sig, det er jo ikke for meget forlangt, så man ikke sidder tilbage og føler sig snydt...
Anmeld