Har i nogensinde følt jer snydt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

qp

Jeg har også været udsat for, at købe noget tøj som ikke levede op til annoncens beskrivelse og endvidere også som sælger ved, at lægge noget til side til en person som endte med bare, at ignorere mine beskeder. Det er pisse fejt, men vi vælger jo selv at handle herinde velvidende om, at der ikke er sikkerhed for noget.

En løsning kunne jo være, at når man blev enige om en pris kunne man aftale at sælger oprettede annoncen på Trendsales hvorefter ansvaret overgik til Trendsales - derved undgår man konflikterne omkring unfair salg på Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

KajaHH

Jeg tror desværre bare at vil man snyde, så gør man det ligemeget hvilken side man er på.

Men det kan jo aldrig være baby.dk skyld at folk har samvittighed til at snyde, siden er jo god og er til for et godt formål, at så nogen misbruger andres tillid er så for dårligt af dem, og ikke andres skyld.

Men på en måde da rart at høre at jeg ikke er den eneste der er blevet snydt, men på den anden side, rigtig trælst (som vi siger her i Jylland) at der er andre der også har været udsat for det samme.

Anmeld

1. oktober 2010

Missi

Jeg tror desværre bare at vil man snyde, så gør man det ligemeget hvilken side man er på.

Men det kan jo aldrig være baby.dk skyld at folk har samvittighed til at snyde, siden er jo god og er til for et godt formål, at så nogen misbruger andres tillid er så for dårligt af dem, og ikke andres skyld.

Men på en måde da rart at høre at jeg ikke er den eneste der er blevet snydt, men på den anden side, rigtig trælst (som vi siger her i Jylland) at der er andre der også har været udsat for det samme.

betalte her for nogen da siden for 2 trøje med lovning om sending dagen efter, altså så jeg havde det tirsdag eller onsdag, der er intet dukket op følger mig allerede snydt

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

det er sådan at når man handler på nettet på denne måde internt brugere imellem at det er på eget ansvar. og hjemmesiden kan jo faktisk ikke stå til "regnskab eller sikkerhed" for at folk sender penge eller sender varene. så jeg tror ikke henrik har lyst til at blive blandet ind i det. jeg kender han selvf ikke men jeg tvivler at han vil stå til ansvar for hvad brugerne handler her på sitet. han gør det muligt ved at der er en kategori. men hvad der foregår under kategorien er så ude af hans hænder..  (KUNNE JEG FORESTILLE MIG) ikke at jeg siger at det ER sådan..

men for at svare trådstarter.. jeg har da læst et par gange at folk har lavet en tråd direkte til personen de har handlet med. man hænger godtnok folk ud, men det har da virket de fleste gange da der ofte kan være tale om en fejl på kommunikation eller fejl via overførslen af penge. der kan være mange grunde..  men jeg håber da at du får det du har betalt for. skriv evt en privat besked til hende det kan jo være at hun har glemt alt om det.. især hvis hun jo har børn. ammehjerne har jeg hørt skulle være en udbredt "lidelse" hos de fleste mødre ^_^

Anmeld

1. oktober 2010

KajaHH

isabellamor skriver:

det er sådan at når man handler på nettet på denne måde internt brugere imellem at det er på eget ansvar. og hjemmesiden kan jo faktisk ikke stå til "regnskab eller sikkerhed" for at folk sender penge eller sender varene. så jeg tror ikke henrik har lyst til at blive blandet ind i det. jeg kender han selvf ikke men jeg tvivler at han vil stå til ansvar for hvad brugerne handler her på sitet. han gør det muligt ved at der er en kategori. men hvad der foregår under kategorien er så ude af hans hænder..  (KUNNE JEG FORESTILLE MIG) ikke at jeg siger at det ER sådan..

men for at svare trådstarter.. jeg har da læst et par gange at folk har lavet en tråd direkte til personen de har handlet med. man hænger godtnok folk ud, men det har da virket de fleste gange da der ofte kan være tale om en fejl på kommunikation eller fejl via overførslen af penge. der kan være mange grunde..  men jeg håber da at du får det du har betalt for. skriv evt en privat besked til hende det kan jo være at hun har glemt alt om det.. især hvis hun jo har børn. ammehjerne har jeg hørt skulle være en udbredt "lidelse" hos de fleste mødre ^_^

Jeg siger jo også og undersreger det gerne igen, det er IKKE denne hjemmesides skyld at nogen kan finde på at snyde, det sker overalt, og ligemegt hvilken side man er på.

Har skrevet til hende, men det kræver jo hun logger på igen

Troede også der var en misforståelse, men har sort på hvidt at hun ville sende det sidste tøj efter 14 dage, og det er der jo længe gået, og det mindste man kan gøre er at lige give lyd fra sig, det er jo ikke for meget forlangt, så man ikke sidder tilbage og føler sig snydt...

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Jeg er heldigvis ikke blevet snyt har fået nogle rigtige lækre ting her inde fra  og er ked af alle de andre triste historier

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

KajaHH skriver:

Jeg siger jo også og undersreger det gerne igen, det er IKKE denne hjemmesides skyld at nogen kan finde på at snyde, det sker overalt, og ligemegt hvilken side man er på.

Har skrevet til hende, men det kræver jo hun logger på igen

Troede også der var en misforståelse, men har sort på hvidt at hun ville sende det sidste tøj efter 14 dage, og det er der jo længe gået, og det mindste man kan gøre er at lige give lyd fra sig, det er jo ikke for meget forlangt, så man ikke sidder tilbage og føler sig snydt...

ja det læste jeg godt. det var nu mere fordi at der var nogen som foreslog at du kontaktede henrik.. ^_^

men jeg håber da virkelig at du får det du har betalt for. ved ikke om man kan trække en overførsel i banken tilbage der er jo sikkert en mase gebyrer osv på..  men det kan jo være at der er kommet noget i vejen for at hun ikke lige har fået sendt det...   ellers hvis hun har oprettet en tråd omkring det hun sælger / solgte så prøv evt at skriv til nogle af de andre der har handlet med hende via den tråd.. (det kan du se på hendes profil hvilke tråde hun har oprettet) og hør om der har været nogle problemer med at det ikke er kommet til den aftalte tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.