Har i nogensinde følt jer snydt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

KajaHH

Nu spørger jeg bare, ikke for at få lavet noget ballade, men fordi jeg meget gerne vil høre om andre har oplevet noget lignende, eller hvad i ville gøre hvis i følte jer snydt.

Jeg er stadigvæk ny herinde, og er ved at lære tingene at kende, men allerede første dag jeg var herinde,ville jeg gerne handle noget tøj til min søn.

Som sagt så gjort, og vi aftaler hvad jeg skal købe og en pris.

Men jeg får kun det halve af det der var aftalt, men betaler hele prisen.

Skriver så til vedkommende, og vi aftaler at hun sender resten efter 14 dage.

Men nu kan jeg slet ikke få fat i vedkommende mere, og vedkommende har slet ikke været på i et stykke tid, så hvad gør jeg så lige nu???

Må indrømme jeg føler mig lidt snydt, og føler ikke det er en særlig god start for mig herinde.

Nogen der har oplevet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Malene84

KajaHH skriver:

Nu spørger jeg bare, ikke for at få lavet noget ballade, men fordi jeg meget gerne vil høre om andre har oplevet noget lignende, eller hvad i ville gøre hvis i følte jer snydt.

Jeg er stadigvæk ny herinde, og er ved at lære tingene at kende, men allerede første dag jeg var herinde,ville jeg gerne handle noget tøj til min søn.

Som sagt så gjort, og vi aftaler hvad jeg skal købe og en pris.

Men jeg får kun det halve af det der var aftalt, men betaler hele prisen.

Skriver så til vedkommende, og vi aftaler at hun sender resten efter 14 dage.

Men nu kan jeg slet ikke få fat i vedkommende mere, og vedkommende har slet ikke været på i et stykke tid, så hvad gør jeg så lige nu???

Må indrømme jeg føler mig lidt snydt, og føler ikke det er en særlig god start for mig herinde.

Nogen der har oplevet noget lignende??

nej heldigvis ikke!!! det er sgu for dårligt!!! Ej prøv at hør med Henrik om der ikke kan laves en form for sikkerhed eller noget  (aner intet om hjemmesider og deres funktioner)!!! Men man må da kunne gøre noget!!! øv øv øv... det skræmmer da lidt en i at købe noget herinde - og jeg har selv en masse til salg  held og lykke med det, håber MEGET du får fat i hende og får dit tøj

Anmeld

1. oktober 2010

maria_wlt

Ja jeg har desværre.. Jeg købte et bord med 2 stole og 2 taburetter.. Da det så kom viste det sig at være i MEGET ringe stand selvom personen havde skrevet "UDEN FEJL OG MANGLER".

Malingen var kastet på og stoffet var hæftet fast med klips.. Sælger var ligeglad og har hun slettet sit billed men er stadig bruger herinde.. HVORFOR MON???

Anmeld

1. oktober 2010

Loa

Ej hvor lavt..... ØV! Har (heldigvis) ikke oplevet sådan noget...... Det er da bare slet ikke i orden.....

De fleste herinde er jo på trendsales, måske det kan betale sig at gøre det den vej over fremover....? Der har man trods alt info på vedkommende....

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

ked er jeg da ked af at høre. Dt er åsdan en øv situation at stå i

Jeg har heldigvis ikke været offer for det endnu. men håber da du finder en løsning på det!

Anmeld

1. oktober 2010

KajaHH

Man tænker bare at det er en rigtig god side, og det er det virkelig også, men man føler sig virkelig velkommen,og man føler at alle er til for at hjælpe hinanden, og derfor undrer det mig meget at folk kan finde på at snyde hinanden herinde, for man skal sq da hjælpe hinanden, ikke snyde hinanden, det er min mening..

Anmeld

1. oktober 2010

maria_wlt

KajaHH skriver:

Man tænker bare at det er en rigtig god side, og det er det virkelig også, men man føler sig virkelig velkommen,og man føler at alle er til for at hjælpe hinanden, og derfor undrer det mig meget at folk kan finde på at snyde hinanden herinde, for man skal sq da hjælpe hinanden, ikke snyde hinanden, det er min mening..

Nogen mennesker er simpelthen ikke kede af det... Sørgeligt.. 

Anmeld

1. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har oplevet det samme, men på trendsales, har ikke oplevet det herinde. På trendsales købte jeg en småfolk-natdragt til min pige, men den dukkede aldrig op. Jeg skriver til sælger, som først efter tre uger svarer at hun har sendt den fra arbejde (hmmm, hvorfor skulle jeg så give hende penge til porto, når hun ikke selv betaler portoen), og de nu har fået den tilbage med ukendt adresse, hmmm mystisk, hun har fået min rigtige adresse. Jeg beder hende og at sende den igen, men det vil hun kun, hvis jeg betaler porto en gang til, det vil jeg ikke, og kræver at handlen skal gå tilbage, hun lover at betale pengene tilbage og siden har jeg intet hørt og hun er ikke til at komme i kontakt med. Så føler man sig godt og grundigt røvrendt!

Anmeld

1. oktober 2010

Karo

maria_wt skriver:

Ja jeg har desværre.. Jeg købte et bord med 2 stole og 2 taburetter.. Da det så kom viste det sig at være i MEGET ringe stand selvom personen havde skrevet "UDEN FEJL OG MANGLER".

Malingen var kastet på og stoffet var hæftet fast med klips.. Sælger var ligeglad og har hun slettet sit billed men er stadig bruger herinde.. HVORFOR MON???

Det sæt kan jeg godt huske. Billederne så rigtig fine ud og ja, hun skrev nettop at det var i tip top stand. Hvor er det bare ærgeligt at det så ikke levede op til standarden i virkeligheden

Anmeld

1. oktober 2010

maria_wlt

Karo skriver:

Det sæt kan jeg godt huske. Billederne så rigtig fine ud og ja, hun skrev nettop at det var i tip top stand. Hvor er det bare ærgeligt at det så ikke levede op til standarden i virkeligheden

Det var simpelthen SÅ grimt... Skal male det HELE om og nyt stof på... KØB IKKE HOS HENDE...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.