2 1/2 år hvad str sko bruger jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Lillefe

Carina1977 skriver:

Hehe min søn har kæmpe fødder.....han har snart overhalet mig i sko-størrelse

Han er 10 år gammel og bruger str. 37.....gad godt vide, hvad str. han så skal bruge som voksen  

ok synte jeg egentligt ikke virker så galt vores på 11 bruger str. 37 også... er mere nervøs for lillesøster.. hehe hun bruger 31 og er lige blevet 4!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Lillefe

Kirle skriver:

Tjalfe er 2år og 11mdr og bruger str.29.

Men som de andre siger - det hele skal jo passe sammen. Tjalfe er vel snart 110cm høj... Skal måle ham når han bliver 3år

er du gal! og min datter ligger over gennemsnittet LOL hu er 111 cm og lige blevet 4... det er godt nok også en stor dreng du har..

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er 2 mdr +1 mdr og bruger stadig 23 i sko - støvler mm. 

Det har han brugt i 1 år nu og har stadig 1 cm at give af.. Han er 90 cm.

Anmeld

2. oktober 2010

<3

Perl skriver:

er du gal! og min datter ligger over gennemsnittet LOL hu er 111 cm og lige blevet 4... det er godt nok også en stor dreng du har..

Ja det er det Han er også højere end de fleste i Bh Men vi skal jo så passe på at folk ikke antager at han er ældre og kan mere end han kan. Plus at der er et logistisk problem i at han fx. er for stor til løbecykler mm Heldigvis er han skøn ligesom han er og helt som han skal være

Anmeld

2. oktober 2010

LotteGabriella

Daniella er 2 år & 2 mdr. og bruger str. 25 i Ecco vinterstøvler, men str. 23 i termostøvler

Anmeld

2. oktober 2010

Carina1977

Perl skriver:

ok synte jeg egentligt ikke virker så galt vores på 11 bruger str. 37 også... er mere nervøs for lillesøster.. hehe hun bruger 31 og er lige blevet 4!

Ok så er det måske ikke så galt alligevel....det var bare mig, der syntes det var så voldsomt sidst jeg var ude at købe sko til ham. Han er også rimelig stor af sin alder ca. 147-148 cm.

Anmeld

2. oktober 2010

Lillefe

Carina1977 skriver:

Ok så er det måske ikke så galt alligevel....det var bare mig, der syntes det var så voldsomt sidst jeg var ude at købe sko til ham. Han er også rimelig stor af sin alder ca. 147-148 cm.

Ja men der er din dreng i hvert fald større end ham på 11 herhjemme..

Anmeld

2. oktober 2010

Carina1977

Perl skriver:

Ja men der er din dreng i hvert fald større end ham på 11 herhjemme..

Ok så har min søn ikke en monsterfod alligevel så *griner*

Anmeld

2. oktober 2010

saxa

Yasmin er 2år og 4mdr og bruger str.25 men hendes vinterstøvler er en str.26..

Anmeld

2. oktober 2010

Lillefe

Carina1977 skriver:

Ok så har min søn ikke en monsterfod alligevel så *griner*

Nej hehe... heller ikke når jeg samligner med lillesøster.. hun har en kæmpe fod.. str. 31..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.