Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Jeg er lidt interesseret i at høre hvad str. sko jeres børn bruger?
Min søn er 2 1/2 år og bruger str.22 hvilket jeg selv syntes er lille og det er et stort problem og finde ordentlige sko og vinterstøvler til ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidste år da Elias var ca 2 ½ år havde han vinterstøvler i str 26. Så ja, str 22 lyder lille, men alle børn er jo forskellige
Her i foråret da Gustav var 2 1/2 år brugte han str. 25! Så ja 22 lyder lidt småt!
min datter er 2 år og 4 måneder.. Lige nu har hun sko i str 23, og da jeg var inde for at købe vinterstøvle sagde ekspedienten hun skulle have str 25 i vinterstøvler - så det har hun til vinteren kommer
Lene-Oliver skriver: Hej.. Jeg er lidt interesseret i at høre hvad str. sko jeres børn bruger? Min søn er 2 1/2 år og bruger str.22 hvilket jeg selv syntes er lille og det er et stort problem og finde ordentlige sko og vinterstøvler til ham
vores datter bliver 2 om 2 måneder og bruger str 23
Min søn er 2 år og han bruger også str. 22. Men Marcus er generalt en lille dreng så derfor er hans fødder også små.
Hehe min søn har kæmpe fødder.....han har snart overhalet mig i sko-størrelse
Han er 10 år gammel og bruger str. 37.....gad godt vide, hvad str. han så skal bruge som voksen
vores datter bliver 2år til december og bruger str 24 nu
husk der skal være 1 - 1½ cm foran storetåen i skoen:0)
Tjalfe er 2år og 11mdr og bruger str.29.
Men som de andre siger - det hele skal jo passe sammen. Tjalfe er vel snart 110cm høj... Skal måle ham når han bliver 3år
Annika brugte str 23 fra hun var 2 år og frem til i sommers - hendes nuværende sko og vinterstøvler er en str. 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128