Skouboe skriver:
Jeg har kigget på det - det har klart givet mig nogle ideer (og en masse skræmmebilleder, men det er en anden sag).
Hun får nu Nexium, så må vi se hvordan det virker på hende. Jeg skal evaluere med lægen om 14 dage. Det kan jeg læse mig frem til derinde, at det er den mest almindelige behandling.
Nu er lægen ihvertfald enig med mig om refluks, så vi skal nok få fundet en løsning.
Nu hader slynglen mig så fordi jeg stopper ting i munden på hende, der ikke er MME, men det må hun altså komme sig over.
Undskyld ja jeg burde ha´advaret dig mod de meget slemme tilfælde... (Der er især en lille pige, som er meget hårdt ramt af det)
Men godt du også fik nogle ideer og læst, at de faktisk heller ikke har kunne gennemskue, hvad der var galt med de små pus.
Nexium er effektiv på min mave, og jeg er jo også et slem tilfælde af en refluks-voksen ;)
Selvom det ikke hjælper 100% på Silja lige nu, så må du endelig ikke fortvivle, for det kan være det "bare" er mængden der skal justeres op.
Jeg læste lige du skrev til Msax, at det var pulver du nu har fået til hende. (Bruger jeg også af og til) men kan du ikke komme en smule MME i, så det får smagen der af?
Hold mig endelig opdateret om hvordan tingene skrider frem med den lille smukke pige.
Anmeld