Falck's førstehjælpskurser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

nej, vi har faktisk ikke fået taget spædbarnsførstehjælps kursus, vi regnede jo med at tage det gennem Falck, men det gik ikke. Så fandt Søren ud af at Røde Kors også har det kursus, men ikke noget der lige passede med tid og sted for os lige nu...så vi har slet ikke fået det gjort, ævbæv

hej igen'

er helt forvirret for jeg har i eftermiddags skrevet et lang indlæg i denne tråd men nu er det væk??

Nå men prøver igen......

Jeg mener du spurte om jeg kendte nogen i Røde kors..og ja det gør jeg. Jeg kender nogle fra lyngby og en del fra HSK...hvor har du/I været?

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Emilia2830Virum

I min barsel var jeg på kursus i Vangede Kirke ( Gentofte Komune men borgere fra andre kommuner var velkommen) . Ved også at Farum Bibliotek arrangerer 1. hjælp kurser

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Leonora skriver:

hej igen'

er helt forvirret for jeg har i eftermiddags skrevet et lang indlæg i denne tråd men nu er det væk??

Nå men prøver igen......

Jeg mener du spurte om jeg kendte nogen i Røde kors..og ja det gør jeg. Jeg kender nogle fra lyngby og en del fra HSK...hvor har du/I været?

Knus Louise

næææh, jeg tror du husker forkert  vi har slet ikke været afsted

Anmeld

1. oktober 2010

fit_fys

Tak for tilbagemeldingen piger Vi prøver at se om vi kan finde noget billigere end Falck...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.