Falck's førstehjælpskurser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2010

fit_fys

Hej derude!

Er der nogle af jer der ved noget om Falck's førstehjælpskurser? Jeg er lige blevet ringet op af en af deres medarbejdere(fra et call-center godt nok, ikke en brandmand) og er blevet tilbudt et abonnement hos dem, det inkluderer

et førstehjælpskursus om året

førstehjælpskasse plus afsikringsting til hjemmet

akut udrykningsservice

5% rabat hos Babysam

Og nogle andre ting jeg ikke lige kan huske...

Er der nogle af jer der har dette? Spørgsmålet er om man ikke kan gøre det billigere... Det koster 100 kr. om måneden. = 1200 kr. årligt

Jeg mener selv, at det er vigtigt at kunne førstehjælp, og synes ideen om et nyt kursus hvert år er fremragende. Men det er da mange penge, ikk?

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Nadia&Daniel

Har selv lavet en afstemning om det - vi har valgt at sige nej til tilbuddet...

Selvom han virkelig presset på..

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Nadia&Daniel skriver:

Har selv lavet en afstemning om det - vi har valgt at sige nej til tilbuddet...

Selvom han virkelig presset på..

Hvor ligger den afstemning henne? Har i fundet et andet alternativ?

Anmeld

30. september 2010

anne2009

Jeg er også blevet tilbudt det, synes også det er lidt dyrt.

Men kunne godt tænke mig noget førstehjælpkursus bare, lidt senere når jeg får lidt mere overskud. Synes nemlig også det er vigtigt at kunne...

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

T.K. skriver:

Hvor ligger den afstemning henne? Har i fundet et andet alternativ?

https://www.baby.dk/debat/64555pi1/ordet-er-frit/falck-eller-ej.aspx

Vi har ikke fundet noget andet - men det eneste vi ville bruge af tingene vil være kursuset - så måske senere hvor vi begge har lidt mere overskud til det (låner lige nogle af ordene)

Anmeld

1. oktober 2010

oo

man kan også få kurser gennem røde kors og ellers kan man finde rigtig meget på nettet. vi sagde nej til Falck, men det kan du læse meget mere om i linket til den anden tråd

Anmeld

1. oktober 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

man kan også få kurser gennem røde kors og ellers kan man finde rigtig meget på nettet. vi sagde nej til Falck, men det kan du læse meget mere om i linket til den anden tråd

Ja røde kors er helt vildt godt...har selv taget Samaritter udd gennem røde kors og senere undervist på kurser...Så det kan klart anbefales....kender du selv til røde kors??

Knus Louise

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Leonora skriver:

Ja røde kors er helt vildt godt...har selv taget Samaritter udd gennem røde kors og senere undervist på kurser...Så det kan klart anbefales....kender du selv til røde kors??

Knus Louise

nej, vi har faktisk ikke fået taget spædbarnsførstehjælps kursus, vi regnede jo med at tage det gennem Falck, men det gik ikke. Så fandt Søren ud af at Røde Kors også har det kursus, men ikke noget der lige passede med tid og sted for os lige nu...så vi har slet ikke fået det gjort, ævbæv

Anmeld

1. oktober 2010

susser83

Jeg fik tegnet det abonnement fra falck for lidt over et år siden og var til førstehjælpskursus, sys det var meget lærerigt fik også en masse sikkerhedsudstyr til hjemmet. Har dog opsagt det efter et år, vi har så mange andre abonnementer i falck og har fået det jeg manglede (førstehjælpskurset).

Knus Sus.

Anmeld

1. oktober 2010

Leonora

Leonora skriver:

Knus Louise

hi hi hvor sjovt...ja det er fantastisk...det var til en øvelse at jeg fandt ud af at jeg var gravid....så tosset en oplevelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.