sådan en dum k********

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

SussieThyssen

Puuh sikke da en bitch.
Men jeg tror nu ikke du skal være bekymret.
Jeg har prøvet at knalde maven ind i hjørnet på en spisestueryg, 4 uger før tid, og jeg fik et KÆMPE blåsort mærke, og var godt nok øm i nogle dage, men der skete ikke yderligere ved det.
Sådan en mave kan holde til en masse.
Jeg har også fået en foldbold tyret lige direkte ind i den, da jeg ventede nr 2 uden at der skete noget heller der.
Vel er man øm, for skind og muskler er selvfølgeligt udspændte og dermed sarte, men jeg tror nu ikke du skal være så bange.
Læg lidt frosne ærter indpakket i et viskestykke på stedet, sådan en 10 min af gangen 2-3 gange om dagen, så forsvinder det såmænd hurtigt igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

kres87

Laulund87 skriver:

Sikke en ko Jeg havde nok næsten smasket hende en, især når man er gravid

Jeg ville nok liiiige ringe til vagtlægen og fortælle hvad der er sket..

med to vognene imellem, var det lidt svært. men nu er jeg heller ikke den type, og ville ikke stå og lave en scene.

men når jeg tænker på det nu, kunne jeg godt have givet hende en flad, men blev bare så paf og det gjorde bare så ondt. der kunne ligeså godt have været en der havde givet mig en knytnæve hårdt ind i siden.

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

kres87 skriver:

Jeg er så gal lige nu, idag var manden og jeg i bilka, og imens vi står der i køen og har lagt vores ting op på båndet, varerne bliver kørt igennem og vores vogn er tom. min kæreste går hen og pakker og jeg står og skal til at finde mit dankort frem, hvor kællingen (undskyld damen) bag os skubber vores vogn frem, med sin egen vogn, så jeg kommer i klemme imellem hylden og vognen (der er ikke meget plads imellem kasserne, og slet ikke når man render rundt med en kæmpe mave, jeg er i 39+3) 

Jeg bliver nødsaget til at stå på tær, så maven kommer op over kanten af vognen, men får hjørnet af håndtaget hårdt ind i siden af maven (lige ved de øverste ribben) nøj hvor gjorde det ondt, og gør det stadig.

Jeg spurgte hende om hun virkelig havde så travlt at hun ikke kunne tage hensyn til andre mennesker og om hun ikke kunne se jeg var gravid. 

hvor hun svarede "at hun kun gav vognen et lille puf og jeg kunne bare skynde mig" min kæreste hørte ikke et ord af det hele da jeg fortalte ham det var hun væk. jeg var så paf over hendes opførsel. 

Jeg har haft ondt i siden (ved ribbenet) lige siden det skete, men har mærket den lille rode rundt derinde efter, men jeg er stadig bekymret, og er lidt i tvivl om jeg skal ringe nogle steder hen FG eller vagtlægen.?

hvad ville i gøre?

knus

jeg havde startet den helt store diskusition med hende.. KO

Anmeld

30. september 2010

B&J

Stakkels dig sikke en ja møg kælling for af sige det lige ud... hvad bilder hun sig ind.. håber virkelig dig og baby har det okay...

Mange krammer her fra

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

kres87 skriver:

med to vognene imellem, var det lidt svært. men nu er jeg heller ikke den type, og ville ikke stå og lave en scene.

men når jeg tænker på det nu, kunne jeg godt have givet hende en flad, men blev bare så paf og det gjorde bare så ondt. der kunne ligeså godt have været en der havde givet mig en knytnæve hårdt ind i siden.

Jeg ville nok heller ikke have gjort det hvis jeg stod i situationen, men var nok bare stået chokket

Puha

Anmeld

30. september 2010

Laura.

Hold da op ! Jeg kan sgu godt forstå at du blev tosset - sikke en møg kælling !

Anmeld

30. september 2010

kres87

Tak for alle jeres svar og råd, vi er vist alle enige om hun er en dum kælling. hun kunne ligeså godt have slået mig hårdt ind i siden med en knytnæve, så ondt gjorde det og nu kan jeg ikke rigtig sidde op normalt uden jeg føler der er noget der trykker og er ømt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.