sådan en dum k********

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. september 2010

kres87

Jeg er så gal lige nu, idag var manden og jeg i bilka, og imens vi står der i køen og har lagt vores ting op på båndet, varerne bliver kørt igennem og vores vogn er tom. min kæreste går hen og pakker og jeg står og skal til at finde mit dankort frem, hvor kællingen (undskyld damen) bag os skubber vores vogn frem, med sin egen vogn, så jeg kommer i klemme imellem hylden og vognen (der er ikke meget plads imellem kasserne, og slet ikke når man render rundt med en kæmpe mave, jeg er i 39+3) 

Jeg bliver nødsaget til at stå på tær, så maven kommer op over kanten af vognen, men får hjørnet af håndtaget hårdt ind i siden af maven (lige ved de øverste ribben) nøj hvor gjorde det ondt, og gør det stadig.

Jeg spurgte hende om hun virkelig havde så travlt at hun ikke kunne tage hensyn til andre mennesker og om hun ikke kunne se jeg var gravid. 

hvor hun svarede "at hun kun gav vognen et lille puf og jeg kunne bare skynde mig" min kæreste hørte ikke et ord af det hele da jeg fortalte ham det var hun væk. jeg var så paf over hendes opførsel. 

Jeg har haft ondt i siden (ved ribbenet) lige siden det skete, men har mærket den lille rode rundt derinde efter, men jeg er stadig bekymret, og er lidt i tvivl om jeg skal ringe nogle steder hen FG eller vagtlægen.?

hvad ville i gøre?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Laulund87

Sikke en ko Jeg havde nok næsten smasket hende en, især når man er gravid

Jeg ville nok liiiige ringe til vagtlægen og fortælle hvad der er sket..

Anmeld

30. september 2010

M.O.A.R.

kres87 skriver:

Jeg er så gal lige nu, idag var manden og jeg i bilka, og imens vi står der i køen og har lagt vores ting op på båndet, varerne bliver kørt igennem og vores vogn er tom. min kæreste går hen og pakker og jeg står og skal til at finde mit dankort frem, hvor kællingen (undskyld damen) bag os skubber vores vogn frem, med sin egen vogn, så jeg kommer i klemme imellem hylden og vognen (der er ikke meget plads imellem kasserne, og slet ikke når man render rundt med en kæmpe mave, jeg er i 39+3) 

Jeg bliver nødsaget til at stå på tær, så maven kommer op over kanten af vognen, men får hjørnet af håndtaget hårdt ind i siden af maven (lige ved de øverste ribben) nøj hvor gjorde det ondt, og gør det stadig.

Jeg spurgte hende om hun virkelig havde så travlt at hun ikke kunne tage hensyn til andre mennesker og om hun ikke kunne se jeg var gravid. 

hvor hun svarede "at hun kun gav vognen et lille puf og jeg kunne bare skynde mig" min kæreste hørte ikke et ord af det hele da jeg fortalte ham det var hun væk. jeg var så paf over hendes opførsel. 

Jeg har haft ondt i siden (ved ribbenet) lige siden det skete, men har mærket den lille rode rundt derinde efter, men jeg er stadig bekymret, og er lidt i tvivl om jeg skal ringe nogle steder hen FG eller vagtlægen.?

hvad ville i gøre?

knus

Sikke da også en dum kælling!

Hvis du er nervøs, så synes jeg du skal ringe til vagtlægen (hvis det altså er ribbene der gør ondt). Er det maven så ring til FG, fortæl hvad der er sket, så kan det være de beder dig komme til tjek (ligemeget om det vagtlægen eller FG).

Du skal ikke gå og være nervøs, det kan baby mærke..

Kæmpe krammer

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

FØJ hvor er hun dog bare hammer hammer sindssygt dum og totalt belastende det kvindemenneske!!!!

- jeg var blev tosset kan du tro..

hatten af for dig - at du ikke fik et flip som jeg nok havde fået..

- Jeg havde ringet til vagtlægen..

kæmpe knus

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke da en idiot! nogle mennesker har bare slet ingen respekt!

Jeg tror ikke der er sket noget som helst med baby, men du har da nok fået en lille blødning ved ribbenet (og det er bare et virkelig ømt sted). Hvis det var mig ville jeg uden at tøve ringe til fg og forklare dem situationen! Er du bekymret, så ring!!!!

Og så i øvrigt god bedring! Jeg håber snart smerten holder op

knus Caroline - også offer for hensynsløs opførsel da jeg var gravid

Anmeld

30. september 2010

Shibby

Super.. Du skal vide at jeg tænker noget rigtig grimt nu. For grimt til baby.dk! Håber du og bebs er ok. Jeg ville ringe til fg da vagtlægen nok bare gir dig recept på kamillete!

Anmeld

30. september 2010

camillakrath

FUCK en ko!!! Jeg var godt nok blevet ked af det.

Jeg ville også ringe til vagtlægen. Det er bare så frustrerende, når folk ikke tænker længere!!

Anmeld

30. september 2010

Kildebakken

Jeg bliver helt harm over at læse om din oplevelse. Når folk opfører sig åndsvagt er man bare så sårbar som gravid, både fysisk og psykisk. 

Dyb udånding - hun skal ikke ødelægge din lykke:-)

Anmeld

30. september 2010

missie20

Sidder og bliver enormt gal på dine vejne. For det præcis samme skete for mig. Ude og handle, kæresten pakker tingene og der er en gammel mand der skubber vognen forbi mig så jeg bliver skubber/mast ind i væggen af båndet. Nøj jeg var ved at eksplodere, men det var en fejl. Men jeg havde slet ikke ondt lang tid efter.

Jeg ville ringe til fødegangen og fortælle hvad der er sket med dig. Den lille bebs i din mave kan ikke sige fra eller til, det er dit job. Hellere ringe en gang for meget end for lidt. Så kan jordmødrene beslutte om det er nødvendigt. Måske har de oplevet det før.

Håber ikke der er sket bebsen eller dig noget. for i har det godt.

Anmeld

30. september 2010

Stumpen

Har du lyst/brug for at ringe til fg, så gør det... Jeg tror ikke der er sket noget, men har du behov for at få det tjekket, så få det tjekket...

-Anja...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.