Jeg er så gal lige nu,
idag var manden og jeg i bilka, og imens vi står der i køen og har lagt vores ting op på båndet, varerne bliver kørt igennem og vores vogn er tom. min kæreste går hen og pakker og jeg står og skal til at finde mit dankort frem, hvor kællingen (undskyld damen) bag os skubber vores vogn frem, med sin egen vogn, så jeg kommer i klemme imellem hylden og vognen (der er ikke meget plads imellem kasserne, og slet ikke når man render rundt med en kæmpe mave, jeg er i 39+3)
Jeg bliver nødsaget til at stå på tær, så maven kommer op over kanten af vognen, men får hjørnet af håndtaget hårdt ind i siden af maven (lige ved de øverste ribben) nøj hvor gjorde det ondt, og gør det stadig.
Jeg spurgte hende om hun virkelig havde så travlt at hun ikke kunne tage hensyn til andre mennesker og om hun ikke kunne se jeg var gravid.
hvor hun svarede "at hun kun gav vognen et lille puf og jeg kunne bare skynde mig" min kæreste hørte ikke et ord af det hele da jeg fortalte ham det var hun væk. jeg var så paf over hendes opførsel.
Jeg har haft ondt i siden (ved ribbenet) lige siden det skete, men har mærket den lille rode rundt derinde efter, men jeg er stadig bekymret, og er lidt i tvivl om jeg skal ringe nogle steder hen FG eller vagtlægen.?
hvad ville i gøre?
knus
Anmeld