vanessa kravler... yayyyyy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

Jones skriver:

Det lydere snarere som om hun kryber. At kravle betyder at bruge højre/venstre knæ og hånd synkront for at skabe fremdrift. Det lyder ikke til at være tilfældet for din datter. Men nu hvor hun er i gang går der sikkert ikke længe før hun kravler rigtigt

sikke en lyseslukker du skal være hva.

sådan har min niece kravlet de sidste 2mdr.

og jo hun kravler for hun står stadig på alle fire, ligger ikke på maven for så var det at krybe.

kender godt forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

ChristinaS skriver:

Wooooohooooooooooooooo  hvor skønt. Så er smuksakken virkelig på vej frem i verden, afsted afsted

ja det er så skønt... så dejligt

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

YAY! Tillykke til verdens smukkeste chokoladeknap!!! Det er bare SÅ stort når de begynder at kravle Så kan mor godt få alt i sikkerhed

må hellere få mine planter i sikkerhed, da jeg selv godt kunne lide at spise potteplanter da jeg var lige, så måske hun også har det gen

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

linselouise skriver:

Tillykke! Det er det dejligste når de begynder på det, men lige om lidt ønsker du dig tilbage til dengang hvor hun bare kunne ligge stille, hehe

Øv ville da gerne have haft set video af din lille chokoladeknap

vil lige se om jeg kan få ´fikset det med video, så i kan se.

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

Gyllibik skriver:

Hvor dejligt, kan lige forestille mig hvor stolt du er   Ihhh, kunne så meget give din prinsesse et kæmpe kys. Hun er for lækker.

Min lille nevø lærte aldrig at kravle rigtigt, han sad på numsen om skubbede sig frem med armene. Nu går han.

børn er jo også helt forskellige, så længe de kommer frem.

min niece gør også som min datter, sætter fra med foden

Anmeld

1. oktober 2010

Jones

mor-til-vanessa skriver:

sikke en lyseslukker du skal være hva.

sådan har min niece kravlet de sidste 2mdr.

og jo hun kravler for hun står stadig på alle fire, ligger ikke på maven for så var det at krybe.

kender godt forskel

Det har ikke noget at gøre med at være en lyseslukker - jeg forhindrer blot begrebsforvirring. Hvis alle folk skrev at deres børn kravlede når de i virkeligheden krøb så ville det hurtigt blive uklart hvornår man kunne forvente det ene og det andet af sit barn

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

Jones skriver:

Det har ikke noget at gøre med at være en lyseslukker - jeg forhindrer blot begrebsforvirring. Hvis alle folk skrev at deres børn kravlede når de i virkeligheden krøb så ville det hurtigt blive uklart hvornår man kunne forvente det ene og det andet af sit barn

ja men hun kravler rigtig. kan godt se forskel på kryb og kravl.

men må finde ud af at sætte video på, så har vi beviset

Anmeld

1. oktober 2010

Jones

mor-til-vanessa skriver:

ja men hun kravler rigtig. kan godt se forskel på kryb og kravl.

men må finde ud af at sætte video på, så har vi beviset

Jeg tror skam på dig - det var mere for at forklare hvorfor jeg skrev som jeg gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.