vanessa kravler... yayyyyy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. september 2010

mor-til-vanessa

endelig kravler hun og har gjort det et par dage. har bare været lidt for langsom til at opfatte at det var det hun gjorde.

kunne sætte hende på legetæppet og så pludselig var hun henne ved døren til entreen.

men hun kravler altså, på hendes helt egen måde. hun skubber sig frem med den ene ben og bruger hendes arme meget også.

ville have sat en video på og den brugte 20min for så at skrive at den ikke kunne oploade den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

CS

mor-til-vanessa skriver:

endelig kravler hun og har gjort det et par dage. har bare været lidt for langsom til at opfatte at det var det hun gjorde.

kunne sætte hende på legetæppet og så pludselig var hun henne ved døren til entreen.

men hun kravler altså, på hendes helt egen måde. hun skubber sig frem med den ene ben og bruger hendes arme meget også.

ville have sat en video på og den brugte 20min for så at skrive at den ikke kunne oploade den

Wooooohooooooooooooooo  hvor skønt. Så er smuksakken virkelig på vej frem i verden, afsted afsted

Anmeld

30. september 2010

L-Mortil3

YAY! Tillykke til verdens smukkeste chokoladeknap!!! Det er bare SÅ stort når de begynder at kravle Så kan mor godt få alt i sikkerhed

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

Tillykke! Det er det dejligste når de begynder på det, men lige om lidt ønsker du dig tilbage til dengang hvor hun bare kunne ligge stille, hehe

Øv ville da gerne have haft set video af din lille chokoladeknap

Anmeld

1. oktober 2010

Chamomile

Tillykke, det er en stor ting

Anmeld

1. oktober 2010

Becks

Yeah!!! Hvor fedt, tillykke med din smukke smukke Vanessa

Anmeld

1. oktober 2010

Jones

Det lydere snarere som om hun kryber. At kravle betyder at bruge højre/venstre knæ og hånd synkront for at skabe fremdrift. Det lyder ikke til at være tilfældet for din datter. Men nu hvor hun er i gang går der sikkert ikke længe før hun kravler rigtigt

Anmeld

1. oktober 2010

<3

Skønt!! Ja nu skal mor til at få de ting hun er øm overfor i sikkerhed

Så nu kommer det til at gå stærkt!!

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Hvor dejligt, kan lige forestille mig hvor stolt du er   Ihhh, kunne så meget give din prinsesse et kæmpe kys. Hun er for lækker.

Min lille nevø lærte aldrig at kravle rigtigt, han sad på numsen om skubbede sig frem med armene. Nu går han.

Anmeld

1. oktober 2010

maria_wlt

mor-til-vanessa skriver:

nu sker alt det sjove stille og roligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.