Spørgsmål om befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

lækkert! jeg har lige aftalt med misslea at vi bestemt føder inden næste weekend, så der passer det rigtig godt sammen med onsdag  jeg fik selv en tanke igår at det blev 3. oktober...altså søndag, men mine fornemmelser er helt hen i vejret med den her graviditet, såe

jeg krydser for to streger hos jer og influenza i England

Hi hi jeg holder nu stadig på at det blir inden ons...og som sagt mener jeg selv at have en 6 sans ...har ihvert fald haft en del uforklarelige sanse oplevelser

Jeg glæder mig meget til at følge med og få din udlægning af en fødsel og det at blive MOAR...

Og ja jeg vil gerne have de to streger snart med ved jo at det kan tage tid...og da vi ikke vil have samme panik som sidst (Sex på skama) så prøver vi at have det sjovt denne gang....

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

oo

Leonora skriver:

Hi hi jeg holder nu stadig på at det blir inden ons...og som sagt mener jeg selv at have en 6 sans ...har ihvert fald haft en del uforklarelige sanse oplevelser

Jeg glæder mig meget til at følge med og få din udlægning af en fødsel og det at blive MOAR...

Og ja jeg vil gerne have de to streger snart med ved jo at det kan tage tid...og da vi ikke vil have samme panik som sidst (Sex på skama) så prøver vi at have det sjovt denne gang....

Knus fra mig

hehe, det minder mig om en ret tåbelig "diskussion" vi havde herhjemme for nylig. Vi prøvede jo også længe med den her baby og skemalagt sex er bare ikke sjovt for nogen! men i januar knaldede vi jo bare, for vi troede jo slet ikke vi kunne blive gravide af dét nåhmen, så den anden dag da jeg havde rigtig ondt, fik jeg sagt til Søren: "SE! hvad DU har gjort ved mig!", Søren svarede "Det var da dig der ville knalde dengang!" og jeg fik råbt "Jeg troede jo vi knaldede for SJOV!"

Anmeld

1. oktober 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

hehe, det minder mig om en ret tåbelig "diskussion" vi havde herhjemme for nylig. Vi prøvede jo også længe med den her baby og skemalagt sex er bare ikke sjovt for nogen! men i januar knaldede vi jo bare, for vi troede jo slet ikke vi kunne blive gravide af dét nåhmen, så den anden dag da jeg havde rigtig ondt, fik jeg sagt til Søren: "SE! hvad DU har gjort ved mig!", Søren svarede "Det var da dig der ville knalde dengang!" og jeg fik råbt "Jeg troede jo vi knaldede for SJOV!"

Ha ha ha ha ha ha det er i verdensklasse.....det er sku farligt at knalde for sjov...det kan der komme børn ud af....

Men det er alt andet lige lidt sjovere at knalde når der er chance for at få en kage i ovnen....ha ha ha ha

Stort knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.