Spørgsmål om befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Dansker i England

Hmm lidt pinligt at spørge om dette, da jeg har været gravid to gange før, og derfor burde kende svaret. Men hvor længe kan sæden "holde sig frisk" efter sex og vil være i stand til at befrugte ægget, når æl indfinder sig? Jeg håber virkelig, jeg er ved at få influenza eller sådan noget, for jeg har alle de samme symptomer på samme tidspunkt som i mine forrige graviditeter, og i følge hvad jeg ved om befrugtning burde jeg ikke kunne være gravid. For at sige det rent ud hyggede min mand og jeg en uge inden æl. Men tager jeg helt fejl - er sæden virkelig levedygtig så længe?
Håber, der er nogen, der kan hjælpe mig. Og nej, jeg jan ikke teste endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

oo

sæden kan holde sig i op til 5 dage i kvinden, så det kan vel i princippet godt være en graviditet du mærker. men jeg vil krydse for det bare er influenza

Anmeld

30. september 2010

Dansker i England

Tjuhl skriver:

sæden kan holde sig i op til 5 dage i kvinden, så det kan vel i princippet godt være en graviditet du mærker. men jeg vil krydse for det bare er influenza

5 dage!!! Jeg har altid hørt tre. Der kan man bare se - det er vist sidste gang, jeg tager den på chancen. Håber, det bare er influenza eller lignende.

Hvordan går det med dig btw: skal der snart til at ske noget? Man bliver jo helt nysgerrig

Og tak for svar

Anmeld

30. september 2010

oo

Dansker i England skriver:

5 dage!!! Jeg har altid hørt tre. Der kan man bare se - det er vist sidste gang, jeg tager den på chancen. Håber, det bare er influenza eller lignende.

Hvordan går det med dig btw: skal der snart til at ske noget? Man bliver jo helt nysgerrig

Og tak for svar

jæs jæs fem dage kan de små sataner svømme rundt derinde!!

åh der sker ikke en hujende fis her - og Søren har ellers forsøgt at lokke den til at komme ud før midnat ved at love legetøj for 4000 kr (hvis den kommer før den 1. oktober får vi åbenbart børnepenge for det her kvartal)

Anmeld

30. september 2010

Dansker i England

Tjuhl skriver:

åh der sker ikke en hujende fis her - og Søren har ellers forsøgt at lokke den til at komme ud før midnat ved at love legetøj for 4000 kr (hvis den kommer før den 1. oktober får vi åbenbart børnepenge for det her kvartal)

Og den bider stadig ikke? Hmm må være det eneste barn, der siger nej til så meget legetøj

for der snart sker noget med dig og sender spandevis af vestøv afsted.

Anmeld

30. september 2010

oo

Dansker i England skriver:

Og den bider stadig ikke? Hmm må være det eneste barn, der siger nej til så meget legetøj

for der snart sker noget med dig og sender spandevis af vestøv afsted.

tak  nej altså...hvis man skal se det positive ved at den ikke bider, så er det at den må være billig i legetøjsdrift når den engang kommer ud

Anmeld

30. september 2010

Dansker i England

Tjuhl skriver:

tak  nej altså...hvis man skal se det positive ved at den ikke bider, så er det at den må være billig i legetøjsdrift når den engang kommer ud

Det ville da ikke være det værste, hvis h*n var det

Anmeld

30. september 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

Hi hi ja hvis du føder inden d. 2 okt så får i børnepenge d 20 okt...ellers er det først næste kvartal...jeg fødte nemlig d 2 og så måtte vi vente 3 måneder...øv øv øv...

Jeg tror du føder inden ons i næste uge...og jeg plejer at være skræmmende go til at fornemme ting.......

Fulgte lige med i tråden da vi er i gang med nr to og jeg blev faktisk også lidt overrasket over at du skriver 5 dage...viiiildt...

håber snart på to streger....

Knus Louise

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Leonora skriver:

Hi hi ja hvis du føder inden d. 2 okt så får i børnepenge d 20 okt...ellers er det først næste kvartal...jeg fødte nemlig d 2 og så måtte vi vente 3 måneder...øv øv øv...

Jeg tror du føder inden ons i næste uge...og jeg plejer at være skræmmende go til at fornemme ting.......

Fulgte lige med i tråden da vi er i gang med nr to og jeg blev faktisk også lidt overrasket over at du skriver 5 dage...viiiildt...

håber snart på to streger....

Knus Louise

lækkert! jeg har lige aftalt med misslea at vi bestemt føder inden næste weekend, så der passer det rigtig godt sammen med onsdag  jeg fik selv en tanke igår at det blev 3. oktober...altså søndag, men mine fornemmelser er helt hen i vejret med den her graviditet, såe

jeg krydser for to streger hos jer og influenza i England

Anmeld

1. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

lækkert! jeg har lige aftalt med misslea at vi bestemt føder inden næste weekend, så der passer det rigtig godt sammen med onsdag  jeg fik selv en tanke igår at det blev 3. oktober...altså søndag, men mine fornemmelser er helt hen i vejret med den her graviditet, såe

jeg krydser for to streger hos jer og influenza i England

Heheh... jeps Trine...!!! Jeg holder mig stadig til aftalen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.