Så underlig tanke... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle28 skriver:

Aj hold op, du skal da bare NYDE det!! Min datter sov også dagen lang indtil for ganske nyligt og var i det hele taget rigtig nem - men nu er hun 6 mdr. og har taget revanche og sover næsten ikke hele dagen (og faktisk heller ikke om natten - men det er en FASE har vi aftalt:-))

Men jeg kan godt følge dig - der var også et par "problembørn" i min mødregruppe, så ind imellem sad man lidt med røde ører når de fortalte om deres gråd og søvnløse nætter, mens jeg sad der helt overskudsagtig og havde masser af tid til mig selv hver dag.

Afsted med dig til kurbad og hvad du ellers finder på (bare hun ikke er alene hjemme imens;-)) og nyd at du har fået en smuk, nem lille baby:-)

Knus Tulle

Ork nej, hvis det var, så ville jeg hænge hende hos mine forældre i deres have, mens vi gik i kurbad Hun vil ALDRIG være alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Dot D

Kære Zafir------ AFSTED i kurbad med dig, selvfølgelig kan du gøre det, og når hun er så nem er det jo endnu nemmere at lade andre kiigge efter hende. Nyd det, for det kan jo ændre sig... Ingen dårlig samvittighed, er sikker på at du er en fantastisk mor....

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

Ja, der er ikke noget i vejen for at ligge og tage karbad i 4 timer... men i den alder der (helt nyfodt), saa er jeg ikke tryg ved at lade et saa lille barn sove alene i et andet rum.

Jeg havde saadan en handy lille moseskurv jeg fragtede guldklumpen rundt i huset i, udflugter osv- har du ikke saadan en? ellers brug en tojkurv. saa kan du ligge og nyde badet, og holde oje

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Miamaja skriver:

Ja, der er ikke noget i vejen for at ligge og tage karbad i 4 timer... men i den alder der (helt nyfodt), saa er jeg ikke tryg ved at lade et saa lille barn sove alene.

Jeg havde saadan en handy lille moseskurv jeg fragtede guldklumpen rundt i huset i- har du ikke saadan en? ellers brug en tojkurv. saa kan du ligge og nyde badet, og holde oje

Hun sover i en slyngevugge fra natures way Den er helt fantastisk Og ja, - man kan sagtens hænge den overalt... MEN - jeg tror de ville glo lidt hvsi jeg hang den op i frederikssberg svømmehal hehe... Så det var mine forældre, der skulle lytte efter hende i mellemtiden, hvis det var.

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

Zafir skriver:

Hun sover i en slyngevugge fra natures way Den er helt fantastisk Og ja, - man kan sagtens hænge den overalt... MEN - jeg tror de ville glo lidt hvsi jeg hang den op i frederikssberg svømmehal hehe... Så det var mine forældre, der skulle lytte efter hende i mellemtiden, hvis det var.

hahaha! Ja, det ville de maaske nok

Anmeld

30. september 2010

SussieThyssen

Sikke en masse tanker du har...............og sikke store ambitioner du har som mor. Du levner ikke meget Zafir-plads, til dig selv. Synes det er positivt, at du er begyndt at lege lidt med tanken, om at kunne gøre noget godt for dig selv. Ta' i kurbad...............det er KUN et plus, at du som mor bliver ladet op, og får lidt tid til selv forkælelse. NYD at du har et nemt barn, og vid, at det er fordi du gør tingene så godt, at lille Frigg er så nem.

Knus Mette

Kan kun være helt, helt enig.
Smut du bare en tur  ud og "kure". Du har fortjent det, ligesom alle mødre har.
Jeg havde også en extremt nem nr 2'er, så nyd du bare livet lidt.
Hun ER nem fordi du har fortjent det, og fordi du gør hende endnu nemmere. Og så har hun uden tvivl et nemt sind.
Så NEJ; NEJ; NEJ du er ingen ravnemor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Ihhh altså, hvor er I søde Jeg tror helt bestemt, at jeg vil introducere mine forældre for idéen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.