Så kom lovforslaget til egenbetaling af fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Sunflower

Hmm... Jeg kan ikke se at der er taget stilling til hvad der skal ske med os der allerede er i systemet.  Men ellers må jeg også sige at jeg havde frygtet noget værre... Men jeg synes slet ikke det er OK at der er egenbetaling!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bomst84 skriver:

Hmm... Jeg kan ikke se at der er taget stilling til hvad der skal ske med os der allerede er i systemet.  Men ellers må jeg også sige at jeg havde frygtet noget værre... Men jeg synes slet ikke det er OK at der er egenbetaling!!!

Jeg synes det er slemt nok. Og dybt diskriminerende over for en gren af sygdomme som WHO også har erklæret Infertilitet for.

At vi skal til at betale til offentlig hjælp er jo helt hul i hovedet. Hvad pokker betaler jeg efterhånden skat for?

Jeg er SÅ gal.

Anmeld

30. september 2010

Miia90

Jeg kan desværre ikk åbne likket

men jeg har fået afvide af min gynækolog, så skal dem som er i behandling ikk betale, men hvis man fx er i IUI-behandling og rygger op til fx. IVF, så skal man til og betale :/

øv øv

Anmeld

30. september 2010

Bavianis

Jeg kan heller ikke åbne det - men er også DYBT uenig i et forslag, hvor personer skal straffes økonomisk for infertilitet. Jeg synes det er diskriminerende! Jeg mener det kan sammenlignes med, at nogle former for eksempelvis benbrud behandles gratis - og andre ikke!

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bavianis skriver:

Jeg kan heller ikke åbne det - men er også DYBT uenig i et forslag, hvor personer skal straffes økonomisk for infertilitet. Jeg synes det er diskriminerende! Jeg mener det kan sammenlignes med, at nogle former for eksempelvis benbrud behandles gratis - og andre ikke!

Underligt nogen kan åbne det og andre ikke. hmm..

prøver lige at linke igen:

Nu kan jeg heller ik åbne det. Måske der er sket en fejl på sitet hvor det var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.