er det ok at tage gravijern før 10. uge? er i 7+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

NessaXenia

Mutti2B skriver:

He he, så må vi da håbe du ikke skal på toilet

Så tror jeg altså du får dobbelt så meget folsyre som det anbefales . Tror nu ikke det gør noget, men jeg synes da lige du skal tjekke om der ikke er de anbefalede 400 i din gravitamin og så droppe den ekstra folsyre hvis der er. Altså hvis du da ikke vokser fast i sofaen

jeg er vist så godt som groet fast her med dynen og alt inden for rækkevide  at man så skal ud og tisse omtrent hver ½ time, ja så må man overveje at invistere i en bækkenstol  ej gas, men hvor kunne det dog være dejligt at slippe for den hyppige toiletrenden..

Jah du har ret, jeg må lige tjekke i farten midt i tisseturen, kunne da være rart bare at undvære én af de tooooons piller man skal kæmpe sig igennem hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Muffinmus

jeg tog det fra uge 8 anden gang pga hovedpine..... Den hovedpinde der som regel kommer mellem uge 10-15, den kom lidt før hos mig, men gik hurtigere væk fordi jeg tog jern tidligere:-)

Anmeld

30. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

jeg er vist så godt som groet fast her med dynen og alt inden for rækkevide  at man så skal ud og tisse omtrent hver ½ time, ja så må man overveje at invistere i en bækkenstol  ej gas, men hvor kunne det dog være dejligt at slippe for den hyppige toiletrenden..

Jah du har ret, jeg må lige tjekke i farten midt i tisseturen, kunne da være rart bare at undvære én af de tooooons piller man skal kæmpe sig igennem hver dag.

Puuha søde, du skal ikke tage folinsyre sammen med gravitamin, for den dækker dit daglige behov...

Men du behøver ikke begynde før på gravijern (det kan give skide hår mave &nbsp Så hellere vent, med mindre du har en lav blodprocent??!!!

Jeg startede først på gravijern i uge 10, med en hver anden dag, og så fuldt fra uge 12... det sagde min skøre læge jeg skulle... mærkeligt nok når jeg altid fik jernpiller efter at have doneret blod..

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Puuha søde, du skal ikke tage folinsyre sammen med gravitamin, for den dækker dit daglige behov...

Men du behøver ikke begynde før på gravijern (det kan give skide hår mave &nbsp Så hellere vent, med mindre du har en lav blodprocent??!!!

Jeg startede først på gravijern i uge 10, med en hver anden dag, og så fuldt fra uge 12... det sagde min skøre læge jeg skulle... mærkeligt nok når jeg altid fik jernpiller efter at have doneret blod..

brrrrrgh  skal jeg bare smide dem ud så ?

og bare "nøjes" med gravitamin?

ohhh my god, jeg orker ikke forstoppelse, som om man ikke har nok i al dette når man er gravid.. griner 

Mmmm..  søde, det med dig og dit jern det lyder da underligt når du er bloddonner ----> 

Anmeld

30. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

brrrrrgh  skal jeg bare smide dem ud så ?

og bare "nøjes" med gravitamin?

ohhh my god, jeg orker ikke forstoppelse, som om man ikke har nok i al dette når man er gravid.. griner 

Mmmm..  søde, det med dig og dit jern det lyder da underligt når du er bloddonner ----> 

Ja enten smid dem ud, eller gem dem til næste graviditet, hvis de kan holde i nogle år ??!!

Du får jo piller nok om dagen hæhæ

Anmeld

30. september 2010

Moar2011

Nina Sophia skriver:

som overskriften lyder, er det ok at tage gravijern feks som jeg nu i 7+1?

eller skal jeg vente med at begynde på gravijern før jeg får ind i 10. uge?

Kærligst...

- jeg er 6+0 og jeg startet på gravijern daj eg opdaget at jeg var gravid 5+0 , det sagde min læge jeg sq, men det er også fordi jeg ikke spiser kød.

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Nina Sophia skriver:

det sagde min læge bare

træls..

Det gør slet ikke noget at du gør det.. Jeg skal tage ekstra... Det forebygger rygmavsbrok på babyen (og brystkræft faktisk).. Så bare tag dem

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

Babyklar skriver:

- jeg er 6+0 og jeg startet på gravijern daj eg opdaget at jeg var gravid 5+0 , det sagde min læge jeg sq, men det er også fordi jeg ikke spiser kød.

okay så er jeg rolig..

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

maria_wt skriver:

Det gør slet ikke noget at du gør det.. Jeg skal tage ekstra... Det forebygger rygmavsbrok på babyen (og brystkræft faktisk).. Så bare tag dem

okay , så om ik andet tager jeg de ca. 15 stk. der er tilbage i glasset

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Ja enten smid dem ud, eller gem dem til næste graviditet, hvis de kan holde i nogle år ??!!

Du får jo piller nok om dagen hæhæ

jah jeg får nok brug for dem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.