hånden på hjertet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Laulund87

Ja Maria ser en lille smule fjernsyn, men det er sjældent det fanger hende. Det bliver ikke brugt som babysitter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

<3

Jeg bruger det ikke som babysitter, men det er en rar aflastning hvis jeg lige skal på toilet eller i køkkenet. Lauritz ser tv, idag stod han og grinede fjoget af tegnefilmen. Og så vil jeg sige at det nok også er mig der synes det er ret sjovt noget af det de viser Især "Carsten og Gitte" jeg synes simpelthen det er noget af det sjoveste og platteste børne-tv

Carsten og Gitte er vi slet ikke på her endnu. Synes de er lidt voldsomme - har kun set i en bog. Der skulle de spytte hinanden i munden

Vi ser Postmand Per, Malle Mus, Bamses billedbog, Pippi, Mor Muh og krage, Biler, Pingo, Findus og Peddersen, Alfons Åberg, Cirkeline, teletubbies og baby einstein. ja det er mange men moren kan ikke klare at se det samme igen og igen så der er udskiftning på drengen Tjalfe ser max. 1/2time om dagen...

Anmeld

30. september 2010

Mor til L&S

Ja, men ikke som babysitter, så mangler en mulighed der bare hedder ja

Det er meget brgrænset hvad hun ser fjernsyn, men lidt gør hun da I sær om morgen når jeg liiige skal ha lavet morgenmad..

Anmeld

30. september 2010

Valle81

linselouise skriver:

lader du din baby se tegnefilm/tv?

Ja Anton ser lidt en gang i mellem - ikke som sådan som babysitter - men hvis det hele lige koger over og jeg står midt i aftesmaden og han er urolig og Asta sulten - så ser han det sammen med Asta:0)

Om morgenen mens jeg tager tøj på ligger Asta og ham tit i min seng og ser morgentegnefilm. Asta og ham leger lidt og eg får "fred" til lige at få tøj på:0)

Så babysitter - fred ro - afslapning - kært barn mange navne - men jo her bliver det brugt:0)

Knus

Anmeld

30. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

jeg har stemt blank, da hun ikke ser det fordi det er en god babysitter, men fordi hun gerne vil se det og det er en god måde lige at koble af på, efter en dag fyldt med mange indtryg i dagplejen...

Enig jeg har dog svaret ja men det er ikke som en babysiter det er som weekend hygge om morgen når vi vågner og nogen gange når vi laver mad. 

Dog er han først begynd at gide og se fjernsyn for et par måneder siden han er 20 måneder. 

Anmeld

30. september 2010

Mathilde

Ja Celina har af og til set fjernsyn da hun var 3-5mdr. Det var min eneste mulighed for lidt ro, da hun jo ikke sov om dagen. Hun gad dog ikke mere end 10min ad gangen, men så kunne man lige få lidt at spise Hun har slet ikke interesse i tv nu.

Anmeld

30. september 2010

klmf

Det har fungeret glimrende som underholdning når jeg skulle i bad om morgenen! Han er også i stuen når vi ser fjernsyn...

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bortset fra at hun er for lille nu, men Idun jo... Det gjorde jeg. Men ikke længe af gangen. Det gad hun ikke

Anmeld

30. september 2010

lauras*mor*

jeg har stemt ja.. men bruger det nu ikke som babysitter.. jeg ser det sammen med hende og laver de øvelser som de gør i tv'et.. vi har en serie der heedder waybuloo og der har de en periode hvor de laver figurer med kroppen.. fx sætter sig på gulvet og tager fat i begge fødder og leger sommerfugl.. synes dog ikke lige jeg kan genkende at det er en sommerfugl, men det hjælper jeg så Laura med at gøre.. vi snaker om hvad der sker osv..

så ja hun ser tegnefilm og gør det faktisk hver eftermiddag for at koble lidt af efter dagpleje, men bruger  det ikke som babysitter.

Anmeld

30. september 2010

BinaMor

jeg sys nu det er en alletiders babysitter når der feks skal laves aftensmad.

om jeg kalder det "babysitter" eller en "hyggetime" eller whatever... formålet er det samme:

- hun har det sjovt. mor kan lave mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.