hånden på hjertet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: lader du din baby se tegnefilm/tv

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.462 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. september 2010

L.J.L

lader du din baby se tegnefilm/tv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Amso

Syntes ja-svaret er lidt tarveligt. For tror da godt der er nogen som lader deres barn se tegnefilm, uden det bare er for at "slippe af" med børnene, men måske fordi de hygger sig med det??

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja, Laura får lov at se lidt fjernsyn.. ikke som babysitter, for hun ser det sammen med mig

Vi prøver at begrænse det, men jo, hun ser tv!

Anmeld

30. september 2010

<3

Tja det er IKKE en god babysitter men det er sket. Særligt baby Einsteins film har vi set særligt når han har været syg og pylret. Mest fordi der er klassisk musik, rolige billeder og kun vare 25min stykket. Så er de til at holde ud og der er ingen kamp når de slutter.

Hvad med dig Lisepigen??

Anmeld

30. september 2010

Maise

tv´et kører tit i baggrunden her i håb om hun får mere interesse for det, for det har hun ikke nu. er 9 mdr og kun musik og heeeeeeele tiden musik, arghh.

Anmeld

30. september 2010

Frk. Himmelblå

Øh, ja og nej, det er ikke noget, jeg bruger som babysitter.  Men kan finde på at lade tv'et blive på kanal med tegnefilm for at se, om den lille er interesseret. Det er hun nu sjældent... 

Så synes ikke helt, der var en svarmulighed til mig, der hverken bruger det som babysitter eller er fanatisk imod tv... 

Anmeld

30. september 2010

forår

Ja det gør jeg. Tvet er sku en god "hjælp" når man lige skal ha ordnet det sidste aftensmad eller ligende...og især når man er alene om barnet..

Anmeld

30. september 2010

LotteN

jeg har stemt blank, da hun ikke ser det fordi det er en god babysitter, men fordi hun gerne vil se det og det er en god måde lige at koble af på, efter en dag fyldt med mange indtryg i dagplejen...

Anmeld

30. september 2010

Moar'en

Amso skriver:

Syntes ja-svaret er lidt tarveligt. For tror da godt der er nogen som lader deres barn se tegnefilm, uden det bare er for at "slippe af" med børnene, men måske fordi de hygger sig med det??

Enig

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Tja det er IKKE en god babysitter men det er sket. Særligt baby Einsteins film har vi set særligt når han har været syg og pylret. Mest fordi der er klassisk musik, rolige billeder og kun vare 25min stykket. Så er de til at holde ud og der er ingen kamp når de slutter.

Hvad med dig Lisepigen??

Jeg bruger det ikke som babysitter, men det er en rar aflastning hvis jeg lige skal på toilet eller i køkkenet. Lauritz ser tv, idag stod han og grinede fjoget af tegnefilmen. Og så vil jeg sige at det nok også er mig der synes det er ret sjovt noget af det de viser Især "Carsten og Gitte" jeg synes simpelthen det er noget af det sjoveste og platteste børne-tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.