Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg overvejede at tage ponponerne i tasken i morges, men det ville bjørnen ikke være med til. Men jeg kunne jo lave snigeren på lørdag!
Jeg overvejede at tage ponponerne i tasken i morges, men det ville bjørnen ikke være med til. Men jeg kunne jo lave snigeren på lørdag!
Ha ha ha Anna for fanden!!!!! Det er sgu i orden!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: 40+3 det er en deal. På bedste jyske krejler måde... You know med håndslag, spytklat og hele muttestjawsen Btw. Ehm armbåndet kan du jo snildt snige med lørdag, helt uden Bjørnenen nedlægger veto :D og billedet er helt perfekt.... lige indtil om 15 dage.....
40+3 det er en deal. På bedste jyske krejler måde... You know med håndslag, spytklat og hele muttestjawsen
Btw. Ehm armbåndet kan du jo snildt snige med lørdag, helt uden Bjørnenen nedlægger veto :D
og billedet er helt perfekt.... lige indtil om 15 dage.....
Jeg gør det! Det er en deal! Ponponer, lykkesten og armbånd! Lige ned i håndtasken!
michella80 skriver: Ha ha ha Anna for fanden!!!!! Det er sgu i orden!!!!
Jeg gør det! Hvad gør man ikke for at få ønskebarnet. Om jeg så skulle køre en palle mursten ind på klinikken, så gjorde jeg det... Eller Nej, jeg tror vi holder os til ponponer, magisk sten og det lykkefulde armbånd!
kitty skriver: Jeg gør det! Hvad gør man ikke for at få ønskebarnet. Om jeg så skulle køre en palle mursten ind på klinikken, så gjorde jeg det... Eller Nej, jeg tror vi holder os til ponponer, magisk sten og det lykkefulde armbånd!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128