44 timer i spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. september 2010

otlitrom

Så nuppede de mine æg. 8 blev det til! Som jeg har skrevet i tråden i behandlingsgruppen er jeg på mystisk vis skuffet. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg har jo ikke noget at holde det op imod. Lægen og sygeplejersken sagde det var et rigtig godt udgangspunkt. Og det må vi så have som mantra i de næste lange 44 timer.

Om 44 timer skal telefonen gerne have ringet. Og beskeden skal gerne være, at nogle af æggene har delt sig som de skulle, og at vi ska møde op til middag og få dem lagt tilbage i min lune hule.... Men 44 timer virker som evigheder lige nu.

Jeg har det fint. Vi har det fint! Det gik fint med at tage æggene ud, og det var slet ikke så smertefuldt som jeg havde frygtet. Efter udtagningen blev jeg kørt ind på en hvilestue, hvor jeg kunne sove rusen ud. Sjovt nok var det ikke mig der faldt i søvn, men Hallur der gik omkuld og han boblede i 30 minutter, mens jeg lå og sms'ede rundt, hvordan det var gået.

Lige nu føler jeg mig helt klar i hovedet og som om intet var hændt. Altså hvis vi ser bort fra det KÆMPE store Tena Lady jeg har i mine trusser, til at tage "resterne" og den prikkende fornemmelse jeg har, der hvor de prikkede hul til suget, inde i min livmoder.

Så nu sidder jeg her. Hallur er gået en tur ned i byen for at ordne nogle praktiske ting, og måske købe en gave til den høne han er lidt stolt af Inden han gik hentede han en sandwich og cola, og udstyrede mig med fjernbetjeningen, puder og et tæppe. Så nu sidder jeg her, og er på "den anden side" af det hele. Og jeg har det godt. VI har det godt.

Nu starter de evigt lange 44 timer til lørdagens opkald....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

TbCp

Så må du tilbringe de næste 44 timer herinde for at få tiden til at går

Krydser fingre for at alt går lige præcis som det skal!

Anmeld

30. september 2010

msax

de virker som evigheder lige nu, men tænk på at du skal sove to gange også er der lige pludselig ikke så mange timer...

jeg håber SÅ meget at I får en dejlig opringning lige om lidt

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Så må du tilbringe de næste 44 timer herinde for at få tiden til at går

Krydser fingre for at alt går lige præcis som det skal!

I bliver spammet endnu mere end I plejer

Vi håber det bedste! Lige nu svinger det med fem minutters mellemrum om vi tror på det eller ej. Hallur er overbevist om at dette var det ene forsøg der skulle til. Det er simpelthen printet ind i ham.. Så jeg håber han få ret!

Anmeld

30. september 2010

TbCp

kitty skriver:

I bliver spammet endnu mere end I plejer

Vi håber det bedste! Lige nu svinger det med fem minutters mellemrum om vi tror på det eller ej. Hallur er overbevist om at dette var det ene forsøg der skulle til. Det er simpelthen printet ind i ham.. Så jeg håber han få ret!

Selvfølgelig gør han da det!

Du har jo ponponerne!!!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

msax skriver:

de virker som evigheder lige nu, men tænk på at du skal sove to gange også er der lige pludselig ikke så mange timer...

jeg håber SÅ meget at I får en dejlig opringning lige om lidt

Sove.. Ja, det var måske en god idé. En morfar er aldrig ad vejen, og ja, så går tiden lidt hurtigere!!

Jeg håber lørdag mellem 8 og 9 bliver vores lykketime. Hvis ja, så skal jeg tage graviditetstesten på vores 5 års dag!!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Selvfølgelig gør han da det!

Du har jo ponponerne!!!

Det er rigtigt!! Jeg har ligge kigget til dem idag! Der er magi i de ponponer!!

Anmeld

30. september 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Så nuppede de mine æg. 8 blev det til! Som jeg har skrevet i tråden i behandlingsgruppen er jeg på mystisk vis skuffet. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg har jo ikke noget at holde det op imod. Lægen og sygeplejersken sagde det var et rigtig godt udgangspunkt. Og det må vi så have som mantra i de næste lange 44 timer.

Om 44 timer skal telefonen gerne have ringet. Og beskeden skal gerne være, at nogle af æggene har delt sig som de skulle, og at vi ska møde op til middag og få dem lagt tilbage i min lune hule.... Men 44 timer virker som evigheder lige nu.

Jeg har det fint. Vi har det fint! Det gik fint med at tage æggene ud, og det var slet ikke så smertefuldt som jeg havde frygtet. Efter udtagningen blev jeg kørt ind på en hvilestue, hvor jeg kunne sove rusen ud. Sjovt nok var det ikke mig der faldt i søvn, men Hallur der gik omkuld og han boblede i 30 minutter, mens jeg lå og sms'ede rundt, hvordan det var gået.

Lige nu føler jeg mig helt klar i hovedet og som om intet var hændt. Altså hvis vi ser bort fra det KÆMPE store Tena Lady jeg har i mine trusser, til at tage "resterne" og den prikkende fornemmelse jeg har, der hvor de prikkede hul til suget, inde i min livmoder.

Så nu sidder jeg her. Hallur er gået en tur ned i byen for at ordne nogle praktiske ting, og måske købe en gave til den høne han er lidt stolt af Inden han gik hentede han en sandwich og cola, og udstyrede mig med fjernbetjeningen, puder og et tæppe. Så nu sidder jeg her, og er på "den anden side" af det hele. Og jeg har det godt. VI har det godt.

Nu starter de evigt lange 44 timer til lørdagens opkald....

Ej nu svarede jeg lige i den anden tråd...

Men det er vel lige så godt, som her ;)

Men åh havde du armbåndet på???

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Uhhh det er simpelthen SÅ spændende altså...og 8 æg, det er sgu da flot kvinde - øh missekat - øh præmiehøne!!

Anmeld

30. september 2010

ooo

Hvor er det spændende kitty kat!

Jeg holder med Hallur, og siger at det er denne ene gang der bliver lykkens gang for jer, for det fortjener I så meget.

Og så er det bare med at få tiden til at gå hurtigt, så det kan blive lørdag og vi herinde (og også dig og Hallur) kan få besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.