passes af bedsteforældre hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

ma82

Vores søn var 2 måneder da han blev passet første gang i lang tid. Vi var også til bryllup, og jeg klarede den med malkemaskinen, da jeg ammede fuldt ud. Vores søn fik mælk jeg havde malket ud på forhånd, og det var intet problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Marco2

En anden ting du bør være obs på er dine babser

For du skriver at du ammer fuld tid, så hvis du er afsted heeele dagen, bliver dine babser totalt fyldte, GIGA store og kommer til at gøre niller-naller  

Taler af erfaring da jeg engang måtte stå og "hånd-malke" mig selv som en anden Nora i en håndvask fordi de var liiiige ved at sprænge. Og det er jo nok en smule pinligt på et "offentligt" toilet som der ofte er de steder hvor man er til festivitas

AG

Anmeld

30. september 2010

Malene84

CHD skriver:

Jeg er i den situation at jeg er blevet inviteret til min venindes bryllup. Min søn er på det tidspunkt 4 mdr. og jeg ammer fuldtid. Han kan dog godt tage imod flaske med MME. Jeg kunne forstå på hende at børn ikke skulle med til deres bryllup, men eftersom jeg ammede var der vel ikke andet at gøre.....Det passede tydeligt ikke ind i planen at en 4 mdr. gammel dreng skulle med, men det kunne tolereres hvis ikke der var andre muligheder. Min første indskydelse var at få bedsteforældrene til at passe ham hjemme hos os, men jeg synes det er mange timer da brylluppet er fra 14.00 og frem, inkl. reception og efterfølgende middag. Bedsteforældrene vil dog elske det og min søn vil selvfølgelig ikke lide nogen last.

Hvad ville I gøre? Hvor gamle var jeres børn da de blev passet af andre?

Carina

Jeg var til bryllup for en måned siden, dvs. at mine drenge var lige omkring de 4 måneder. De blev passet fra 10 - 10 næste dag  havde det på ingen måde dårligt med det, da de nyder fuld opmærksomhed fra andre også. Det var deres farmor og farfar der tog sig kærligt af dem. Vores er fuldt på mme.

Anmeld

30. september 2010

CHD

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg vil nu gå i tænketank, og hælder lige nu til at han bliver passet herhjemme af sine bedsteforældre. I bund og grund er det nok mest mig, der skal lære at give lidt slip, mens han hygger sig med andre end hans mor

Rigtig god dag til jer alle

Carina

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

CHD skriver:

Jeg er i den situation at jeg er blevet inviteret til min venindes bryllup. Min søn er på det tidspunkt 4 mdr. og jeg ammer fuldtid. Han kan dog godt tage imod flaske med MME. Jeg kunne forstå på hende at børn ikke skulle med til deres bryllup, men eftersom jeg ammede var der vel ikke andet at gøre.....Det passede tydeligt ikke ind i planen at en 4 mdr. gammel dreng skulle med, men det kunne tolereres hvis ikke der var andre muligheder. Min første indskydelse var at få bedsteforældrene til at passe ham hjemme hos os, men jeg synes det er mange timer da brylluppet er fra 14.00 og frem, inkl. reception og efterfølgende middag. Bedsteforældrene vil dog elske det og min søn vil selvfølgelig ikke lide nogen last.

Hvad ville I gøre? Hvor gamle var jeres børn da de blev passet af andre?

Carina

jeg ville få ham passet. Asta var 1 mdr da hun blev passet første gang.. Og når det er hjemme hos jer selv, så er han også i trygge omgivelser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.