passes af bedsteforældre hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.960 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2010

CHD

Jeg er i den situation at jeg er blevet inviteret til min venindes bryllup. Min søn er på det tidspunkt 4 mdr. og jeg ammer fuldtid. Han kan dog godt tage imod flaske med MME. Jeg kunne forstå på hende at børn ikke skulle med til deres bryllup, men eftersom jeg ammede var der vel ikke andet at gøre.....Det passede tydeligt ikke ind i planen at en 4 mdr. gammel dreng skulle med, men det kunne tolereres hvis ikke der var andre muligheder. Min første indskydelse var at få bedsteforældrene til at passe ham hjemme hos os, men jeg synes det er mange timer da brylluppet er fra 14.00 og frem, inkl. reception og efterfølgende middag. Bedsteforældrene vil dog elske det og min søn vil selvfølgelig ikke lide nogen last.

Hvad ville I gøre? Hvor gamle var jeres børn da de blev passet af andre?

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

serinasmor

Jeg ville få ham passet.. så kan du også bedre nyde at være til fest.. han kan sagtens blive passet af bedsteforældrene i den tid du er væk... Men det kommer også helt an på hordan du har det med det... er du selv klar til at han bliver passet ?? det er du jo nødt til at gøre op med dig selv.

Serina blev passet første gang da hun var 10 dage.. men det er en helt anden og meget lang historie..

Anmeld

30. september 2010

frk Jensen

CHD skriver:

Jeg er i den situation at jeg er blevet inviteret til min venindes bryllup. Min søn er på det tidspunkt 4 mdr. og jeg ammer fuldtid. Han kan dog godt tage imod flaske med MME. Jeg kunne forstå på hende at børn ikke skulle med til deres bryllup, men eftersom jeg ammede var der vel ikke andet at gøre.....Det passede tydeligt ikke ind i planen at en 4 mdr. gammel dreng skulle med, men det kunne tolereres hvis ikke der var andre muligheder. Min første indskydelse var at få bedsteforældrene til at passe ham hjemme hos os, men jeg synes det er mange timer da brylluppet er fra 14.00 og frem, inkl. reception og efterfølgende middag. Bedsteforældrene vil dog elske det og min søn vil selvfølgelig ikke lide nogen last.

Carina

Min søn blev passet første gang til en overnatning da han var 3 mdr ca..

Han har også været flaskebarn fra dag 1, så det har ikke været et problem...

Det er også kun mine forældre der må passe ham.. Han er aldrig blevet passet af andre end mine forældre og i vuggestuen..

Anmeld

30. september 2010

afrobabies

CHD skriver:

Carina

Jeg synes det er op til dig, hvad du vil gøre, hvis du føler at det er ok, at få ham passet, så er det det du gør, ellers må du tage ham med, der burde da være forståelse for at man har et barn med, når han kun bliver ammet

Anmeld

30. september 2010

Mathilde

Jeg ville tage mit barn med eller blive hjemme.

Men det er også udfra, at Celina blev ammet og ikke ville tage flaske. Derudover var det kun mig hun ville være ved og lidt hendes far, men hos andre skreg hun bare!

Anmeld

30. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes du skal få ham passet

Luka var 2 1/2 mdr. og Lina var 4 mdr. - der var de begge flaskebørn. Jeg havde det værre med, at Luka blev passet første gang i forhold til med Lina. Nok fordi, at man har vænnet sig til, at få dem passet indimellem

Anmeld

30. september 2010

Bom

Jeg ville tage ham med eller blive hjemme...

Jeg kan nemlig ikke selv undvære min pige, og hun er 4½ mdr nu, og er kun blevet passet i 1½ times tid, ved at hun havde det godt der hvor hun blev passet, men hold da op hvor jeg savnede hende...  
Lige nu er jeg stadig ikke klar til og få hende passet i flere timer...

Anmeld

30. september 2010

Pikku Myy

Hvis det ikke giver et logistisk kaos, kunne det også være en mulighed at du har din søn med i starten, men at bedsteforældrene passer om aftenen og natten.

Anmeld

30. september 2010

Gustavsmor

Mathilde skriver:

Jeg ville tage mit barn med eller blive hjemme.

Men det er også udfra, at Celina blev ammet og ikke ville tage flaske. Derudover var det kun mig hun ville være ved og lidt hendes far, men hos andre skreg hun bare!

Den samme historie....så derfor ville det være fysisk umuligt for mig at tage til fest uden min søn!

Anmeld

30. september 2010

Marco2

Hvor langt væk skal brylluppet holdes fra hvor I bor?

For hvis det er tæt på kunne bedsteforældrene måske passe og komme med ham når han skulle ammmes? Og du ku' ha' ham med i starten i kirken og det efterfølgende "receptions"-agtige. Og så ku' besserne hente ham inden middagen?

Jeg skulle til fest da min datter var 4 mdr. og hun ville IKKE tage flaske.

Jeg ammede kort inden jeg skulle ud af døren og da det var tid igen, kom de med hende i bil og jeg kunne amme. At jeg så tog med hjem med dem allerede første gang de kom, er så en anden side af sagen   Ku ikke undvære hende længere

Så kan det være en løsning?

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.