misslea skriver:
Aaarrmen altså - det er jo for vildt.... det er jo nøjagtigt det samme her!!!! Men jo - du kan tro, at jeg er med på dén aftale... heheh!!! 
Og ja - vi har også lovet guld og grønne skove til den lille fis derinde... Meeeen vores bebs er vidst PÆNT ligeglad med børnepenge... hun vil meget hellere blive inde i varmen,, hvor der er fred og ro... heheh!!! 
Igår var jeg nået til projekt "gå op ad trapper".... AAAAVVVVV manner, det kan IKKE anbefales!!! Der er ikke sket en hujende fis, andet end at jeg SLET ikke kan gå idag.... mine lægge er fuldstændig stive og mega smarede... øøøøvv!!! Jeg gik immervæk fra gadeplan og til 5. sal 12 gange... og nej, det hjalp da ikke på kommende veer.... HMM.....!!!!! 
Uhhhh Trine... hvor blev den tålmodighed af, som jeg havde oceaner af i starten???? 
altså jeg tror ikke tålmodighed og højgravid kan eksistere i den samme krop på een gang 
jeg vadede rundt herhjemme rundt og rundt og rundt fra spisestuen til hoveddøren i to timer i mandags, og ja der kom nogle bidveer om aftenen og natten, men tirsdag havde jeg bare ondt overalt, så nu har jeg droppet ALT og sidder bare her og tænker FINT, så føder jeg bare ALDRIG 
jeg havde slet ikke fattet at det var børnepenge Søren snakkede om da han sad og lovede alt det legetøj igår aftes, jeg havde overhovedet ikke tænkt over at man får børnepenge eller hvornår og hvordan med fødsel, men jeg tror virkelig heller ikke det imponerede nogen babyer herhjemme...
åååååh, men der er alligevel flere fra oktobergruppen der er sprunget ud som septembermødre, så måske kan man håbe at det er sådan helt generelt for os der skal føde i oktober...altså at vi blir mødre før termin 
Anmeld