nogen der har hørt fra Bolette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

oo

misslea skriver:

Aaarrmen altså - det er jo for vildt.... det er jo nøjagtigt det samme her!!!! Men jo - du kan tro, at jeg er med på dén aftale... heheh!!!

Og ja - vi har også lovet guld og grønne skove til den lille fis derinde... Meeeen vores bebs er vidst PÆNT ligeglad med børnepenge... hun vil meget hellere blive inde i varmen,, hvor der er fred og ro... heheh!!!

Igår var jeg nået til projekt "gå op ad trapper".... AAAAVVVVV manner, det kan IKKE anbefales!!! Der er ikke sket en hujende fis, andet end at jeg SLET ikke kan gå idag.... mine lægge er fuldstændig stive og mega smarede... øøøøvv!!! Jeg gik immervæk fra gadeplan og til 5. sal 12 gange... og nej, det hjalp da ikke på kommende veer.... HMM.....!!!!!

Uhhhh Trine... hvor blev den tålmodighed af, som jeg havde oceaner af i starten????

altså jeg tror ikke tålmodighed og højgravid kan eksistere i den samme krop på een gang

jeg vadede rundt herhjemme rundt og rundt og rundt fra spisestuen til hoveddøren i to timer i mandags, og ja der kom nogle bidveer om aftenen og natten, men tirsdag havde jeg bare ondt overalt, så nu har jeg droppet ALT og sidder bare her og tænker FINT, så føder jeg bare ALDRIG

jeg havde slet ikke fattet at det var børnepenge Søren snakkede om da han sad og lovede alt det legetøj igår aftes, jeg havde overhovedet ikke tænkt over at man får børnepenge eller hvornår og hvordan med fødsel, men jeg tror virkelig heller ikke det imponerede nogen babyer herhjemme...

åååååh, men der er alligevel flere fra oktobergruppen der er sprunget ud som septembermødre, så måske kan man håbe at det er sådan helt generelt for os der skal føde i oktober...altså at vi blir mødre før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Mette.

hvor fantastisk! Stooort tillykke til Bolette. 

.. Og en masse vestøv til Lea og Tjuhl. Nu kan i også godt se at få jeres skønne små bebser ud.

Anmeld

30. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

altså jeg tror ikke tålmodighed og højgravid kan eksistere i den samme krop på een gang

jeg vadede rundt herhjemme rundt og rundt og rundt fra spisestuen til hoveddøren i to timer i mandags, og ja der kom nogle bidveer om aftenen og natten, men tirsdag havde jeg bare ondt overalt, så nu har jeg droppet ALT og sidder bare her og tænker FINT, så føder jeg bare ALDRIG

jeg havde slet ikke fattet at det var børnepenge Søren snakkede om da han sad og lovede alt det legetøj igår aftes, jeg havde overhovedet ikke tænkt over at man får børnepenge eller hvornår og hvordan med fødsel, men jeg tror virkelig heller ikke det imponerede nogen babyer herhjemme...

åååååh, men der er alligevel flere fra oktobergruppen der er sprunget ud som septembermødre, så måske kan man håbe at det er sådan helt generelt for os der skal føde i oktober...altså at vi blir mødre før termin

Uuuhhh ja - der er faktisk en del, der har poppet lidt før tid...!!! Og altså halløøøj... hvad blev der lige af "du når slet ikke din termin... du skal være heldig, hvis du kan holde på bebs til uge 37"???? jaaaah jeg spørger bare... heheh

Men jeg trøster mig selv med, at hver aften, jeg går i seng, så er jeg komme 1 dag tættere på "grand finale"... hihihi!!!

Og så burde det i øvrigt forbydes babyer at drille deres forældre allerede inden de er født.... hvad kan det ikke ende med, når de først er ude...??? Jøsses sir jeg bare...

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

næææh, her sker ikke en hujende fis. Søren stoler dog på Rose inde fra NS og er lige pt overbevist om at den er ude inden weekenden er omme...han har sågar prøvet at lokke den ud ved at love den legetøj for 4000 kr hvis den kommer før imorgen (den 1. oktober - børnepenge, you know )  men jeg kan ikke mærke noget. jeg har lidt på fornemmelsen at jeg får ro nu og næste gang jeg mærker noget så er det BANG NU med fødslen og ikke alt muligt juks ()

men jeg fik sovet 6 timer i streg i nat, så det er nok til at gøre sådan en hvalros som mig temmelig lykkelig

men Bolette har ikke været online siden igår ved middagstid, uhuuuuu!! jeg er bare spændt! hun lød så mega overskudsagtig i sit indlæg, så jeg håber at hun har født og det bare er gået tiptop med det hele

TÆNK, at ikke engang børnepengene kunne lokke den stædig bebs ud... Ih altså. h*n hygger sig derinde.

Anmeld

5. oktober 2010

Pena

Tjuhl skriver:

Altså jeg har hørt, (og er selv kommet til verden på den måde) at hvis man er ved at være op over, kan amerikansk olie sætte godt gang i tingene. Plus at man helt naturligt får renset ud, hvis du forstår hvad jeg mener. Det kan jo ikke skade, og må da være lidt nemmere end trapper og traveture i stuen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.