nogen der har hørt fra Bolette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2010

oo

Hun skrev igår at hun var begyndt at gå i fødsel, jeg er bare viiiiiiildt spændt på om det mon blev alvor og om hun har født  nogen der ved noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

Hun skrev igår at hun var begyndt at gå i fødsel, jeg er bare viiiiiiildt spændt på om det mon blev alvor og om hun har født  nogen der ved noget??

Nej, men har gået og tænkt på, om du mon var gået igang igen... hmmm... latente fase....

Jeg hepper på bebs

Anmeld

30. september 2010

oo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej, men har gået og tænkt på, om du mon var gået igang igen... hmmm... latente fase....

Jeg hepper på bebs

næææh, her sker ikke en hujende fis. Søren stoler dog på Rose inde fra NS og er lige pt overbevist om at den er ude inden weekenden er omme...han har sågar prøvet at lokke den ud ved at love den legetøj for 4000 kr hvis den kommer før imorgen (den 1. oktober - børnepenge, you know )  men jeg kan ikke mærke noget. jeg har lidt på fornemmelsen at jeg får ro nu og næste gang jeg mærker noget så er det BANG NU med fødslen og ikke alt muligt juks ()

men jeg fik sovet 6 timer i streg i nat, så det er nok til at gøre sådan en hvalros som mig temmelig lykkelig

men Bolette har ikke været online siden igår ved middagstid, uhuuuuu!! jeg er bare spændt! hun lød så mega overskudsagtig i sit indlæg, så jeg håber at hun har født og det bare er gået tiptop med det hele

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Krydser fingre for Bolette.. Iih hvor spændende

Anmeld

30. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

BOLETTE HAR FØDT

Som nogle af jer ved, havde Bolette veer hele dagen igår!!! De startede tirsdag aften ved 20-tiden, sådan stillet og roligt!!! I løbet af onsdagen var de stadig ikke regelmæssige, men tog stille og roligt til i styrke!!!

Jeg sms'ede sidste gang med hende osdag aften, hvor det efterhånden var tid til at komme afsted til fødegangen!!! De blev sendt hjem igen første gang....!!! Senere på aftenen/natten tog de derind igen, og deres lille charmefyr kom til verden i morges ca. 05.30!!!!

Bolette ringede i morges ved 9 tiden, og de har det alle 3 RIGTIG SKØNT!!!! Jeg har set et billede, og han ser bare såååå fin og sød ud!!!!

STOOOOOOOOOOOOOORT tillykke til den lille nye familie.... det er jo så fantastisk!!!!

fra Lea

Anmeld

30. september 2010

misslea

Bromberg skriver:

Krydser fingre for Bolette.. Iih hvor spændende

Hun har født....

Se mit svar til Tjuhl...

fra Lea

Anmeld

30. september 2010

oo

misslea skriver:

BOLETTE HAR FØDT

Som nogle af jer ved, havde Bolette veer hele dagen igår!!! De startede tirsdag aften ved 20-tiden, sådan stillet og roligt!!! I løbet af onsdagen var de stadig ikke regelmæssige, men tog stille og roligt til i styrke!!!

Jeg sms'ede sidste gang med hende osdag aften, hvor det efterhånden var tid til at komme afsted til fødegangen!!! De blev sendt hjem igen første gang....!!! Senere på aftenen/natten tog de derind igen, og deres lille charmefyr kom til verden i morges ca. 05.30!!!!

Bolette ringede i morges ved 9 tiden, og de har det alle 3 RIGTIG SKØNT!!!! Jeg har set et billede, og han ser bare såååå fin og sød ud!!!!

STOOOOOOOOOOOOOORT tillykke til den lille nye familie.... det er jo så fantastisk!!!!

fra Lea

jaaaaaaaaaaaa!! hurra!!! du må hilse hende og sige KÆMPE TILLYKKE!! så blev hendes oktoberdreng lige akkurat en septemberunge

nøøøøj jeg blir helt varm indeni, Lea, nu er det dælme DIN tur, kan du så komme igang!!!

Anmeld

30. september 2010

misslea

jaaaaaaaaaaaa!! hurra!!! du må hilse hende og sige KÆMPE TILLYKKE!! så blev hendes oktoberdreng lige akkurat en septemberunge

nøøøøj jeg blir helt varm indeni, Lea, nu er det dælme DIN tur, kan du så komme igang!!!

JAAAAH er det ikke bare herligt!!!! Jeg sidder faktisk og sms'er med hende nu - og jeg skal selvfølgelig nok hilse

JA Trine.... mon ikke det snart bliver min tur??? Jeg hååååååber!!! Men synes, at alle de signaler på fødsel jeg havde i weekenden og mandag/tirsdag er gået lidt i sig selv igen... HERRE snyyyyd altså!!!

Jeg har aftalt med Martin, at vi lige klarer den fødsel her i weekenden, der har han nemlig fri.... hihi

og halløj... hva med dig selv egentlig??? Du var da også ved at være igang....!!! 2-3 cm åben så vidt jeg huske??? Har I nu også sådan en drillebaby præcis som os eller hva???

Anmeld

30. september 2010

oo

misslea skriver:

JAAAAH er det ikke bare herligt!!!! Jeg sidder faktisk og sms'er med hende nu - og jeg skal selvfølgelig nok hilse

JA Trine.... mon ikke det snart bliver min tur??? Jeg hååååååber!!! Men synes, at alle de signaler på fødsel jeg havde i weekenden og mandag/tirsdag er gået lidt i sig selv igen... HERRE snyyyyd altså!!!

Jeg har aftalt med Martin, at vi lige klarer den fødsel her i weekenden, der har han nemlig fri.... hihi

og halløj... hva med dig selv egentlig??? Du var da også ved at være igang....!!! 2-3 cm åben så vidt jeg huske??? Har I nu også sådan en drillebaby præcis som os eller hva???

det er faktisk præcis det samme herhjemme. der var veer/snydeveer eller hvad dælen folk kalder dem lørdag-søndag-mandag-tirsdag og siden har jeg set tre bittesmå plukveer  Søren er også helt sikker på det blir i weekenden...han har forsøgt at lokke den ud med løfter om legetøj for 4000 kr hvis den kommer inden 1. oktober (du ved, så får man jo børnepenge )

skal vi ikke aftale vi ordner det her senest inden næste weekend? er du med på et godt gammeldags krejlerhåndslag

Anmeld

30. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

det er faktisk præcis det samme herhjemme. der var veer/snydeveer eller hvad dælen folk kalder dem lørdag-søndag-mandag-tirsdag og siden har jeg set tre bittesmå plukveer  Søren er også helt sikker på det blir i weekenden...han har forsøgt at lokke den ud med løfter om legetøj for 4000 kr hvis den kommer inden 1. oktober (du ved, så får man jo børnepenge )

skal vi ikke aftale vi ordner det her senest inden næste weekend? er du med på et godt gammeldags krejlerhåndslag

Aaarrmen altså - det er jo for vildt.... det er jo nøjagtigt det samme her!!!! Men jo - du kan tro, at jeg er med på dén aftale... heheh!!!

Og ja - vi har også lovet guld og grønne skove til den lille fis derinde... Meeeen vores bebs er vidst PÆNT ligeglad med børnepenge... hun vil meget hellere blive inde i varmen,, hvor der er fred og ro... heheh!!!

Igår var jeg nået til projekt "gå op ad trapper".... AAAAVVVVV manner, det kan IKKE anbefales!!! Der er ikke sket en hujende fis, andet end at jeg SLET ikke kan gå idag.... mine lægge er fuldstændig stive og mega smarede... øøøøvv!!! Jeg gik immervæk fra gadeplan og til 5. sal 12 gange... og nej, det hjalp da ikke på kommende veer.... HMM.....!!!!!

Uhhhh Trine... hvor blev den tålmodighed af, som jeg havde oceaner af i starten????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.