Tjuhl skriver:
det er faktisk præcis det samme herhjemme. der var veer/snydeveer eller hvad dælen folk kalder dem lørdag-søndag-mandag-tirsdag og siden har jeg set tre bittesmå plukveer
Søren er også helt sikker på det blir i weekenden...han har forsøgt at lokke den ud med løfter om legetøj for 4000 kr hvis den kommer inden 1. oktober (du ved, så får man jo børnepenge
)
skal vi ikke aftale vi ordner det her senest inden næste weekend? er du med på et godt gammeldags krejlerhåndslag 
Aaarrmen altså - det er jo for vildt.... det er jo nøjagtigt det samme her!!!! Men jo - du kan tro, at jeg er med på dén aftale... heheh!!! 
Og ja - vi har også lovet guld og grønne skove til den lille fis derinde... Meeeen vores bebs er vidst PÆNT ligeglad med børnepenge... hun vil meget hellere blive inde i varmen,, hvor der er fred og ro... heheh!!! 
Igår var jeg nået til projekt "gå op ad trapper".... AAAAVVVVV manner, det kan IKKE anbefales!!! Der er ikke sket en hujende fis, andet end at jeg SLET ikke kan gå idag.... mine lægge er fuldstændig stive og mega smarede... øøøøvv!!! Jeg gik immervæk fra gadeplan og til 5. sal 12 gange... og nej, det hjalp da ikke på kommende veer.... HMM.....!!!!! 
Uhhhh Trine... hvor blev den tålmodighed af, som jeg havde oceaner af i starten???? 
Anmeld