hjælp.
Min datter er 2 år og 9mdr og hun bad om at få smidt bleen den 11 maj. nu skal hun i dagpleje i morgen og jeg får at vide, at hun bare får ble på hvis det ikke går. Nu ved jeg at der self. vil komme et uheld når hun starter i morgen, men synes jo ikke at det er rimeligt at hun så bare får ble på!!
Jeg fik desuden at vide, at jeg på trods af, at min datter har klaret det flot de sidste dage- uden uheld, så skal jeg i hvertfalde ikke bestemme om min datter skal være renlig, men at hun bliver det når hun er klar.
Helt ærlig hun er renlig, går på potten når hun skal og kalder "jeg er færdig". Jeg er godt klar over at man ikke skal tvinge børn, men vi har trænet siden jul og nu har hun altså smidt bleen og så mener jeg det er vigtigt at hun bliver støttet og opmuntret. Det vil ikke gå hvis vi ikke stoler på hun kan og giver hende chancen!!
Det skal lige siges at når vi skal på længere køreture osv har hun haft bleen på, da det jo ikke er til i dette vejr lige at køre ind til siden.
Men er jeg urimelig hvis jeg sender hende i dagpleje og siger at hun klarer den selv, med hjælp self:?
Anmeld