Skoliose.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Sees. skriver:

Åh ja, det kan der selvfølgelig være noget om. Når man har smerter et sted, så spænder man jo gerne et andet sted - Det havde jeg slet ikke tænkt over!

Det lyder som nogle gode øvelser, dem vil jeg tage til mig, tak!

Næste gang jeg skal have en omgang smertestillende, må jeg hellere snakke med lægen om en henvisning til fys, for hvis man kan lærer hjemmeøvelser, så er det da det hele værd!!

Tusinde tak for de gode råd

det kan du med stor fordel gøre.... :0) det er hårdt arbejde, men det hjælper hurtigt og det ER bare skønt selv at kunne gøre noget....

hvilken kommune bor du i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Sees

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er hun også desværre . Det viste sig så, at slidgigten ikke hang sammen med Skoliosen selv om de i mange år har troet det. Men nu kan hun gå og cykle uden smerter i hoften. JUBIII.

Ja jeg tror du bare kan søge på Smerteklinikken. Så dukker der links op for de forskellige landsdele.

Hun gik i KBH, men husker ikke hvilken afdeling. De fleste klinikker er vist tilknyttet sygehusene.

Godt hun har fået gjort noget ved det nu, og kan leve et nogenlunde normalt liv

Jeg vil da helt klart ind og læse lidt om smerteklinikken, det lyder spændende.

Tak for råd

Anmeld

30. september 2010

Sees

Ni-ko-li-ne skriver:

det kan du med stor fordel gøre.... :0) det er hårdt arbejde, men det hjælper hurtigt og det ER bare skønt selv at kunne gøre noget....

hvilken kommune bor du i?

Ja, det var også min tanke - Det ville være kanon hvis jeg kunne gøre noget selv.
Jeg føler mig lidt hjælpeløs, og det er hårdt nogle gange at skulle KÆMPE sig ud af sengen, eller nærmest skrige af smerte, for at løfte Emil op af sengen - Så jeg vil nærmest gøre alt for at få det bedre.

Lige nu bor jeg i Århus kommune, men flytter snart!

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Sees. skriver:

Ja, det var også min tanke - Det ville være kanon hvis jeg kunne gøre noget selv.
Jeg føler mig lidt hjælpeløs, og det er hårdt nogle gange at skulle KÆMPE sig ud af sengen, eller nærmest skrige af smerte, for at løfte Emil op af sengen - Så jeg vil nærmest gøre alt for at få det bedre.

Lige nu bor jeg i Århus kommune, men flytter snart!

ja, man får en helt vild dårlig samvittighed overfor sit barn... øv! så vidt muligt, bør du undgå at løfte smukke Emil... lær ham at mor kommer ned på gulvet i stedet... og få evt hans far til at løfte ham op og ud af sengen...

i alt fald indtil dine muskler er stærke nok til at aflaste:0)

okay, det er en stor kommune, der burde være mulighed for lidt genoptræning...

får du Ibumetin?

Anmeld

30. september 2010

aarhusmor

Jeg lider også af det, men det har jeg først fået af vide nu (er 39 år) Min kiropraktor siger at han var vidst det siden jeg var 21.
Nå men det har altid hjulpet mig meget at gå til min kiropraktor. Men der skal ingenting til at jeg får store smerter i ryggen, skuldrerne osv.
Dengang jeg trænende havde jeg det klart bedre.

Anmeld

30. september 2010

Sees

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, man får en helt vild dårlig samvittighed overfor sit barn... øv! så vidt muligt, bør du undgå at løfte smukke Emil... lær ham at mor kommer ned på gulvet i stedet... og få evt hans far til at løfte ham op og ud af sengen...

i alt fald indtil dine muskler er stærke nok til at aflaste:0)

okay, det er en stor kommune, der burde være mulighed for lidt genoptræning...

får du Ibumetin?

Åh. jeg synes bare det er så svært, at stille de "Krav" til ham ..
Jeg er alene med ham i hverdagene, så desværre er det en nødvendighed

Ja, det er en stor kommune, men ikke en kommune der er særlig vild med at samarbejde.

Ja, det er Ibumetin jeg får - Og de hjælper - Et par timer!
Men det er jo bedre end ingenting!

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sees. skriver:

Godt hun har fået gjort noget ved det nu, og kan leve et nogenlunde normalt liv

Jeg vil da helt klart ind og læse lidt om smerteklinikken, det lyder spændende.

Tak for råd

Selv tak.

Om ikke andet kan de måske hjælpe med smertelindring i en periode, eller åbne nye døre.

Håber du og de andre må blive smertefri. Kan næsten ikke forstille mig hvor nedrivende det kan være med kroniske smerter.

Knus og held og lykke med det

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Åh. jeg synes bare det er så svært, at stille de "Krav" til ham ..
Jeg er alene med ham i hverdagene, så desværre er det en nødvendighed

Ja, det er en stor kommune, men ikke en kommune der er særlig vild med at samarbejde.

Ja, det er Ibumetin jeg får - Og de hjælper - Et par timer!
Men det er jo bedre end ingenting!

se på det sådan, at han jo ikke ved hvad det er du tror er normalt.... han ved hvad du lærer ham er normalt.... og det er jo ikke for store krav...  tvært imod er det rigtig god læring for de små... deres motorik styrkes og de bliver mere selvstændige:0)

du skal på ingen måde have dårlig samvittighed over det:0)

bare pas på maven når det er Ibumetin... dem får jeg også selv... men jeg skal tage 3 i døgnet med to panodiler hvis det skal batte noget... ellers hjælper de ikke nok.... og det bliver for voldsomt for maven i længden:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.