Milka skriver:
der var ikke mere efter det – og i morges stod tøserne op, glade og friske. efter at have konfereret med vuggestuen afleverede jeg dem her ved 10-tiden. har ikke hørt noget – no news is good news, og jeg krydser fingre for at lilja ikke pludselig begynder også ...
men damn hvor er jeg træt, var sent oppe for at ordne tilbrækkede puder, dyner osv
men det er ingenting i forhold til dig, jeg håber virkelig du finder en måde at få de piller i silja, og at de virker!
nå – guess what – jeg skal til at sy bukser til pigerne. håber symaskinen er min ven i dag! 
Nææh... jeg glæder mig VILDT meget til at se resultatet 
Skylder jeg iøvrigt ikke også tøserne et par bukser? Det mener jeg helt bestemt jeg gør.
Jægen har undskyldt - de piller hun troede hun udskrev, fandtes ikke mere, så nu har hun udskrevet det rigtige. Desværre giver det offentlige ikke tilskud til dem så det pulver koster 350 kr for 28 dage.
Suk! Men det klarer vi nok - hvis det hjælper slynglen er prisen lidt ligegyldig. Jeg kan så bare håbe at hun ikke har behov for det i årevis.
Jeg er på vej ud nu for at leje en autostol i Babysam. Hun ligger jo helt ned i vores, så den må hun ikke bruge længere.
Anmeld