opkastninger igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Milka

jeg var lige trådt ind i vuggestuen i går for at hente tøserne da luca brækker sig ud over det hele. og så igen i nat, to gange.

de var ellers lige blevet friske og nåede at være afsted i to dage.

ØV

nu er vi på vej til lægen ... for det kan sgu ikke være rigtigt, det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg var lige trådt ind i vuggestuen i går for at hente tøserne da luca brækker sig ud over det hele. og så igen i nat, to gange.

ØV

Nåårh - stakkels Luca.

Jeg håber at lægen har noget fornuftigt at sige og kan hjælpe tøserne.

Anmeld

30. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,nej,nej da,håber godtnok lægen kan finde ud af noget.De stakkels piger og deres stakkels mor.Rigtig god bedring...igen

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Aaarhmen altså det var dog UTROLIGT!! Er de de eneste børn i den vuggestue, der er syge med opkast/diarré? Det lyder altså virkelig mystisk!

Giv os lige en update, når I har været ved lægen - og god bedring!!

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ØV

ej for f***** da osse!!!

jeg glæder mig til at høre at lægen finder ud af hvordan i kan hjælpes... det må da være noget bakterie noget... øv!!

Anmeld

30. september 2010

anna-jonas

Hva' fanden sker der lige for vores unger..............herhjemme var Ida lidt bleg og hænget i går. Lige pludselig græd hun hjerteskærende, og begyndte så at brække sig ud over hele barnevognen. Har haft høj feber siden.................vi går til læge igen, hvis ikke det er bedre i morgen.

God bedring med Bøtterne.

Knus Mette

Anmeld

30. september 2010

TbCp

AAAAJJJ FOR POKKER DA OGSÅ!!!!

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Hva' fanden sker der lige for vores unger..............herhjemme var Ida lidt bleg og hænget i går. Lige pludselig græd hun hjerteskærende, og begyndte så at brække sig ud over hele barnevognen. Har haft høj feber siden.................vi går til læge igen, hvis ikke det er bedre i morgen.

God bedring med Bøtterne.

Knus Mette

Øv altså - det er da utroligt med de unger!! Og så lige på samme tid i hver deres ende af landet - det sgu da mystisk  men stakkels Ida - og stakkels jer! God bedring!

Anmeld

30. september 2010

Barbamama

nej nej nej..... Det er da mærkeligt..... Jeg håber lægen kan finde ud af hvad der er i vejen med dine dejlige tøser

Anmeld

30. september 2010

Milka

lægen sagde det jeg vidste hun ville sige: nemlig at luca nok har fået noget ny virus i vuggestuen (der cirkulerer rigtig meget maveonde dernede for tiden), og at der ikke er andet at gøre end at se det an. argh!!

hun har ikke kastet op i dag og er hverken snottet eller har feber. men hun er rigtig, rigtig mut og har bare ligget på sofaen og ligget hun har nok været utilpas og haft kvalme. har også lignet én som skulle til at kaste op

inden sengetid livede hun lidt op, det var så dejligt! jeg håber, håber, håber at der ikke bliver mere, hverken med det ene eller det andet barn, for jeg går rundt som en zombie og er fuldstændig kvæstet. lidt som når man har spædbørn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.