mælk i brysterne ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Pixi

Søddepødde skriver:

Undskyld jeg lige blander mig.

Men nu vi snakker patter, så har jeg nogle spørgsmål.

Jeg har aldrig været gravid, men for ca tre år siden begyndte mine brystvorter at klø som ind i h........ Dette varede lidt over et år. Pludselig her i foråret begyndte der så at komme væske ud. En dag så jeg det var hvidt og fedtet. Havde skjolder på nattrøjen nogengange.

Har googlet det men kan ikke læse noget om det pånær hvis man er gravid, og det er jeg jo ikke.

Bør jeg måske gå til læge?

Ville også råde dig til at gå til lægen.. Det kunne evt være en form for brystbetændelse...

Som sagt, så har mit varet i flere år - men som der også er en der skrev, kan et ønske om at blive gravid, også være medfaktor - Og jeg har vidst siden jeg var 19 (er 27 nu) at jeg ikke ville kunne få børn på normal vis, og prøvet i snart 6 år at blive gravid..

Mine undersøgelser, mammografi, scanning viste intet unormalt, så jeg skal bare leve med det, uden nogen forklaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Pena

Pixi skriver:

Jeg tror bestemt ikke du skal prøve at rpesse noget ud, for så begynder brysterne først at producere - der er jo ingen grund til at presse det sådan ud
  Der er ihvertfald ikke noget at være bange for, medmindre det pludselig løber, så ville jeg selvfølgelig råde dig til at gå til lægen

Endnu engang tillykke med den positive test

Pixi

Du har vist citeret et forkert indlæg. Jeg har hverken presset eller har nogen positiv test....

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Det er hormonelt betinget og ganske normalt uanset om man er gravid eller ej...

Anmeld

1. oktober 2010

Pixi

Du har vist citeret et forkert indlæg. Jeg har hverken presset eller har nogen positiv test....

Ups

Men, stadig, er der ikke noget at være bange for.. beklager jeg har rodet rundt i dig og trådstarter, for at svare på indlæg - håber du fik den korrekte mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.