mælk i brysterne ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.452 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2010

tulleeh

jeg regner med jeg er gravid.. min test er positiv..

men jeg har opdaget lidt mælk i brysterne når jeg presser!!

kan alle få mælk ud eller kun når man er gravid eller har født??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

NOGLE KLOGE HOVEDER PÅ SIDEN! :O

Anmeld

30. september 2010

Pixi

tulleeh skriver:

Der kan komme mælk ud, uanset om du er gravid eller ej...

Jeg har aldrig været gravid, prøver, men har ikke været gravid.. Og har haft væske i brysterne i flere år nu, uden nogen forklaring, og en masse undersøgelser.. Lider af PCo, som måske er synderen.. Væsken er gullig, og presser man lidt er den mælkehvid, har fået af vide, jeg bare skal lade det være, og så er det bare sådan..

TILLYKKE med din positive test!!!  

Anmeld

30. september 2010

Pena

Pixi skriver:

Jeg har aldrig været gravid, prøver, men har ikke været gravid.. Og har haft væske i brysterne i flere år nu, uden nogen forklaring, og en masse undersøgelser.. Lider af PCo, som måske er synderen.. Væsken er gullig, og presser man lidt er den mælkehvid, har fået af vide, jeg bare skal lade det være, og så er det bare sådan..

Undskyld jeg lige blander mig.

Men nu vi snakker patter, så har jeg nogle spørgsmål.

Jeg har aldrig været gravid, men for ca tre år siden begyndte mine brystvorter at klø som ind i h........ Dette varede lidt over et år. Pludselig her i foråret begyndte der så at komme væske ud. En dag så jeg det var hvidt og fedtet. Havde skjolder på nattrøjen nogengange.

Har googlet det men kan ikke læse noget om det pånær hvis man er gravid, og det er jeg jo ikke.

Bør jeg måske gå til læge?

Anmeld

30. september 2010

FruHolm <3

hey.

Først og fremmest TILLYKKE med den positive test

første gang der løb mælk ud af mine bryster var jeg 17, før jeg blev gravid kom det altid i sammenhæng med når jeg hørte en baby græde, har altid haft en trang til at tage grædende børn om og trøste dem som var de mine egne (hvilket godt kan irritere mig selv) jeg spurgte så min mor ind til det . hun oplevede det samme da hun var ung, og hun siger det simpelthen er ens moderindstingt og ens store trang/lyst til selv at blive mor der går ind og påvirker kroppen  

Dyr gør jo det samme, vi havde engang en kat der fik killinger, men hun blev så kørt ned kort efter, og så gik vores ene hund simpelthen hen og lagde sig til dem og lod dem die ved hende

Anmeld

30. september 2010

tulleeh

Pixi skriver:

tak for det fine svat.

det gør mig ked at høre på dine vegne du har disse problemer!):

og håber snart du står med to flotte røde streger!

men ikke misforstå mig. jeg skal nærmest sætte en suge halløj på før der oberhoved kan skimtes lidt hvide dråber.. og de dråber kunne jeg ikke få fat i for en uge siden. men min mens ublev igår så måske fordi min krop danner det nu?

Anmeld

30. september 2010

tulleeh

sarah Foged skriver:

hey.

Først og fremmest TILLYKKE med den positive test

første gang der løb mælk ud af mine bryster var jeg 17, før jeg blev gravid kom det altid i sammenhæng med når jeg hørte en baby græde, har altid haft en trang til at tage grædende børn om og trøste dem som var de mine egne (hvilket godt kan irritere mig selv) jeg spurgte så min mor ind til det . hun oplevede det samme da hun var ung, og hun siger det simpelthen er ens moderindstingt og ens store trang/lyst til selv at blive mor der går ind og påvirker kroppen  

Dyr gør jo det samme, vi havde engang en kat der fik killinger, men hun blev så kørt ned kort efter, og så gik vores ene hund simpelthen hen og lagde sig til dem og lod dem die ved hende

hold op det lyder helt specielt.

tænk at det også kan have sammenhæng med dyr. !

fantastisk! <3

men lige tilbage til det dette. Det er ikke sådan at det løber ud. jeg skal sætte en suge ting på før jeg bare kan skimte lidt dråber. i sidste uge kom der ingenting. men igår var også den dag jeg ventede min menstruation men hvor den ikke kom. så måske fordi min krop danner hormoner nu?

Anmeld

30. september 2010

Mutti2B

Søddepødde skriver:

Jeg har aldrig været gravid, men for ca tre år siden begyndte mine brystvorter at klø som ind i h........ Dette varede lidt over et år. Pludselig her i foråret begyndte der så at komme væske ud. En dag så jeg det var hvidt og fedtet. Havde skjolder på nattrøjen nogengange.

Har googlet det men kan ikke læse noget om det pånær hvis man er gravid, og det er jeg jo ikke.

JA, du skal til lægen! Ikke for at skræmme dig men kløe på brystet og væske fra brystvorten kan være symptomer på brystkræft. Jeg fik selv en mamografi pga. at mine bryster kløede. Heldigvis var der ingenting. Så ja, jeg synes du skal ringe til lægen og få en tid. Der er sikkert ikke noget, men hellere safe than sorry

Anmeld

30. september 2010

FruHolm <3

tulleeh skriver:

hold op det lyder helt specielt.

tænk at det også kan have sammenhæng med dyr. !

fantastisk! <3

men lige tilbage til det dette. Det er ikke sådan at det løber ud. jeg skal sætte en suge ting på før jeg bare kan skimte lidt dråber. i sidste uge kom der ingenting. men igår var også den dag jeg ventede min menstruation men hvor den ikke kom. så måske fordi min krop danner hormoner nu?

det kan sagtens være derfor. du kan jo gå til læge og få det bekræftet hvis det er ?

Anmeld

1. oktober 2010

Pixi

Søddepødde skriver:

Jeg tror bestemt ikke du skal prøve at rpesse noget ud, for så begynder brysterne først at producere - der er jo ingen grund til at presse det sådan ud
  Der er ihvertfald ikke noget at være bange for, medmindre det pludselig løber, så ville jeg selvfølgelig råde dig til at gå til lægen

Endnu engang tillykke med den positive test

Pixi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.