Anonym skriver:
Hejsa. 
Tak for dit indlæg. Nej de er ikke muslimer, men derimod pære danske.
Dog er de meget "fise fornemme" danskere. Altså sådan at det hele er meget fint udadtil, hvis du forstår?
Jeg prøver også at tage det meget positivt, men jeg synes det er svært, da den familie er meget udspekuleret.
Jeg må indrømme at jeg bare ryster lidt på hovedet, lige nu 
Okay så er problemet nok, at de simpelthen ikke kan bære hvis der er et "uægte" barn....
Det lyder til at dit barns faster føler sig lidt fanget, som en lus mellem to negle. Altså at hun mener det mest rigtige ville være hvis man gav dit barn en ærlig plads i familien. Men at hun for syns skyld, og for husfredens skyld, er tvunget til at holde sig på broderens side, og ikke skabe ballade i familien....
hun ville nok blive betragtet som et slags sort får, hvis hun havde omgang med jer, når nu faren ikke vil det......
Kan godt forstå du ryster på hovedet. Men jeg tror virkelig du skal tage det som at fasteren der meget gerne så at hendes bror tog sit ansvar alvorligt, og ikke bare lod dig stå alene.
Hun lyder som om hun helst ville have en nede-på-jorden-familie, men desværre føler sig tvunget til at følge resten af flokken, for ikke at komme i livslang unåde...
Derfor tror jeg også du skal tage hendes telefonopkald som et oprigtigt interesseret opkald, og som at hun er ked af "ufreden" mellem jer.
Tag hendes komplimenter for virkelig at være et kompliment. Det er godt nok sjældent man redder sig den slags komplimenter i din situation
Anmeld