Min svigermor gør mig gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Vi har som sådan ikke fælles økonomi, men som je skrev til Rosa er det altid min kæreste der står for skud. Det er desværre ikke første gang...

ej hvor irriterende, sådan er det også i min sviger familie, de er 3 drenge, 2 er flyttet hjemmefra, og så der lillebror som bor hjemme og får i hoved og røv, og er alles yndling, han er snart 18 med ejet arbejde, og alligevel får han 4000 om måneden + tøj osv.

hvor min kæreste og den anden bror for nada! heller ikke til jul :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Anonym trådstarter

HVAD? Hvorfor dog ikke??? Det lyder decideret ondskabsfuldt

Svigermor i en nøddeskal... Da han blev 20 for flere år siden fik han ingenting. Han fik at vide at den lagkage hun havde smækket sammen skulle han være glad for. Glad for hun gad holde fødselsdag for ham....

Det skærer i mit hjerte at se på.....

Anmeld

29. september 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Svigermor i en nøddeskal... Da han blev 20 for flere år siden fik han ingenting. Han fik at vide at den lagkage hun havde smækket sammen skulle han være glad for. Glad for hun gad holde fødselsdag for ham....

Det skærer i mit hjerte at se på.....

undskyld men, har vi samme svigermor? 

Syntes godt nok hun lyder som hende! 

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

LilleMor10 skriver:

undskyld men, har vi samme svigermor? 

Syntes godt nok hun lyder som hende! 

Det tror jeg ikke - men bliver da helt trist ved tanken om at der er flere af slagsen!!

Anmeld

29. september 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke - men bliver da helt trist ved tanken om at der er flere af slagsen!!

desværre 

Anmeld

29. september 2010

Lillefe

Rosa skriver:

HVAD? Hvorfor dog ikke??? Det lyder decideret ondskabsfuldt

Ja der er jeg fuldstændig enig med Rosa! toalt forskels behandling hva f.. er det for noget pis.. Han skal helt klart lære at sige fra her!.. Det er SLET ikke i orden.. ! Kunne være han skulle sige til hans bror at han skulle returnere noget af det tøj som han har købt når nu han ikke kan finde ud af at spare åbenbart!

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Ja der er jeg fuldstændig enig med Rosa! toalt forskels behandling hva f.. er det for noget pis.. Han skal helt klart lære at sige fra her!.. Det er SLET ikke i orden.. ! Kunne være han skulle sige til hans bror at han skulle returnere noget af det tøj som han har købt når nu han ikke kan finde ud af at spare åbenbart!

Det var selvfølgelig en mulighed

Anmeld

29. september 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Det var selvfølgelig en mulighed

Ja det ville jeg helt klart sige det er..

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Ja, så er det man undrer sig over hvad i alverden man vil med sådan en mor.
Som jeg gang på gang har sagt, så skal man ikke bruge sit liv på mennesker, der får en til at græde. SÅ er det bedre at skabe sin egen familie.
Men det er jo svært for din stakkels kæreste.
Men...er han ikke stærk, så må du være det for ham.
Jeg tror han har rigtigt meget brug for at blive elsket og bekræftet, holdt om og støttet. Det gør du selvfølgelig ved ikke blive vred på ham, men ved stille og roligt at stå imod, sammen med ham.
Tal ind til ham og sig, at det ikke kan blive ved med at gå. At du og han er et hele og at han skal stole på at du altid ved at stå bag ham. Men han gør sin lillebror en bjørnestjeneste ved at  blive så overforkælet, og at det er dit og din kærestes liv sammen, der tæller, og "mor" skal ikke få andre til at betale for en forkælet lillebror.
Jeg ved ikke om du kan følge mig, men jeg håber det.
Kærlighed til din kæreste er alt, og støt ham så i at sige nej.
Og så må svigermekanikken blive ond i sulet. I klarer jer nok foruden "Nattens dronning"

Stort knus til jer begge
Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, så er det man undrer sig over hvad i alverden man vil med sådan en mor.
Som jeg gang på gang har sagt, så skal man ikke bruge sit liv på mennesker, der får en til at græde. SÅ er det bedre at skabe sin egen familie.
Men det er jo svært for din stakkels kæreste.
Men...er han ikke stærk, så må du være det for ham.
Jeg tror han har rigtigt meget brug for at blive elsket og bekræftet, holdt om og støttet. Det gør du selvfølgelig ved ikke blive vred på ham, men ved stille og roligt at stå imod, sammen med ham.
Tal ind til ham og sig, at det ikke kan blive ved med at gå. At du og han er et hele og at han skal stole på at du altid ved at stå bag ham. Men han gør sin lillebror en bjørnestjeneste ved at  blive så overforkælet, og at det er dit og din kærestes liv sammen, der tæller, og "mor" skal ikke få andre til at betale for en forkælet lillebror.
Jeg ved ikke om du kan følge mig, men jeg håber det.
Kærlighed til din kæreste er alt, og støt ham så i at sige nej.
Og så må svigermekanikken blive ond i sulet. I klarer jer nok foruden "Nattens dronning"

Stort knus til jer begge
Kærligst
Sussie

Vi er meget enige, og jeg prøver at gøre det så godt som jeg kan!

Tak for dine ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.