Min svigermor gør mig gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive anonym, og håber ikke der behøves stilles spørgsmål omkring det...

Mine svigerforældre havde sølvbryllup i sommers. Min kæreste og hans fire søskende valgte at få taget billeder af dem alle. De er nu blevet samlet til et album på 16 billeder, og min svigermor har valgt et billeder der kan forstørres og sættes på lærred. Fin idé, rigtig god gave!

Nu kommer det så til betalingen! De fire drenge er alle over 18. lillesøster er efternøler. De tre ældste drenge arbejder, den yngste går i 2. G. Nu sms'er svigermor, om min kæreste ikke kan betale for den yngste lille bror. Altså skal han betale 600,- for sig selv, og 600,- for lillebror, mens de to andre brødre begge skal betale 600,- for Deres andel!

Jeg bliver tosset over at den yngste bror ALTID bliver favotitiseret, og slipper udenom alt! Han får smurt sit rugbrød til frokost, og kan han ikke lide aftensmaden får han penge til en pizza! Og nu det her!!

Jeg kan slet ikke se, hvorfor min svigermor skal blandes ind i betalingen, men at hun derefter også skal bede min kæreste betale ekstra! NEJ nu older det altså!!

Er jeg urimelig??

Jeg er helt i det røde felt lige nu, og bad kæresten sige nej på stedet. Lillebror har arbejde, og en KÆMPE opsparing. (Jeg har lige hentet tøj i en pakke på posthuset til værdi af 2600,-, så det ved jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan sagtens forstå din harme - men det er din kæreste der skal sige nej! Og det håber jeg han gør - små søskende bliver ofte favoriseret lidt, men det der er da direkte fjollet!

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg kan sagtens forstå din harme - men det er din kæreste der skal sige nej! Og det håber jeg han gør - små søskende bliver ofte favoriseret lidt, men det der er da direkte fjollet!

Jeg er helt enig i at han selv skal sige nej. Han er bare frygtelig dårlig til det, fordi de tre andre brødre altid kommer først i køen.

Han får f.x. ikke gaver til sin fødselsdag, hvorimod de andre sagtens kan få 1000 kr til selv at købe.

Det gør bare ondt at se ham blive "nedprioriteret" hver gang.

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er fuldstændig enig med dig. Nej nej nej nej!!! Færdig, slut, basta.

Ville satme også blive gal.

Håber manden siger fra.

Anmeld

29. september 2010

LilleMor10

Jeg syntes ikke du er urimelig, 

altså hvis dig og din kæreste har fælles økonomi har du også noget at skulle ha' sagt. Hvad siger din kæreste til det hele? syntes han selv hun er fair? hvis i har hver jeres økonomi, så er det jo hans sag, om hans syntes han ville betale for hans andel osv. 

Ha' en fortsat god aften 

Anmeld

29. september 2010

Pixi

Syntes overhovedet ikke du er urimelig!
HVIS andre skal betale, så kan alle 3 brødre da deles, om den 4's del, hvis ikke han har penge, men som du skriver har han penge til det.. Så han skal bare punge ud, og få af vide hvordan verden hænger sammen - Ellers må han afbetale når nu han har brugt alle sine penge på tøj!
Syntes absolut du har ret i at gøre oprør..

Bedste hilsner Pixi

Anmeld

29. september 2010

Vingummien

Lyder da totalt åndsvagt. Håber da din kæreste sagde nej til det. Han må da også syntes det er vildt sært.

Som den yngste i flokken, ja vi får da tit lidt mere. Men det der lyder da virkelig langt ude

Anmeld

29. september 2010

Laulund87

Når nu han har pengene synes jeg han skal betale!

Jeg var også blevet gal og din kæreste skal bare sige nej..

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

LilleMor10 skriver:

Jeg syntes ikke du er urimelig, 

altså hvis dig og din kæreste har fælles økonomi har du også noget at skulle ha' sagt. Hvad siger din kæreste til det hele? syntes han selv hun er fair? hvis i har hver jeres økonomi, så er det jo hans sag, om hans syntes han ville betale for hans andel osv. 

Ha' en fortsat god aften 

Vi har som sådan ikke fælles økonomi, men som je skrev til Rosa er det altid min kæreste der står for skud. Det er desværre ikke første gang...

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg er helt enig i at han selv skal sige nej. Han er bare frygtelig dårlig til det, fordi de tre andre brødre altid kommer først i køen.

Han får f.x. ikke gaver til sin fødselsdag, hvorimod de andre sagtens kan få 1000 kr til selv at købe.

Det gør bare ondt at se ham blive "nedprioriteret" hver gang.

HVAD? Hvorfor dog ikke??? Det lyder decideret ondskabsfuldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.