Veer ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Heh ja ! .. Men er bange for der går to uger eller lign... Det har jeg på fornemmelsen .. Men så er han selvf. også stor nok ... 

Som min JM sagde til sidste samtale jeg var til - h*n må gerne komme nu vist h*n føler for det, men det bliver "bare" en lille smule hård start på livet.. Men det skal vi nok finde ud af

Men ingen tegn fra min side af - døjer med ondt i lænden og ryggen og føler mig tung at "danse" med - men ellers ingen tegn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Som min JM sagde til sidste samtale jeg var til - h*n må gerne komme nu vist h*n føler for det, men det bliver "bare" en lille smule hård start på livet.. Men det skal vi nok finde ud af

Men ingen tegn fra min side af - døjer med ondt i lænden og ryggen og føler mig tung at "danse" med - men ellers ingen tegn..

Ja der ville ikke ske det store hvis h*n kom nu ... Meen , det ville være bedst hvis de begge ventede lidt ..

Ja jeg har også riiigtig ondt i ryggen ... Puhh .. 

Anmeld

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja der ville ikke ske det store hvis h*n kom nu ... Meen , det ville være bedst hvis de begge ventede lidt ..

Ja jeg har også riiigtig ondt i ryggen ... Puhh .. 

Hvordan er nætterne for dig???

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hvordan er nætterne for dig???

Har svært ved at falde i søvn fordi jeg ik ved hvordan jeg skal ligge , og kan ikke få luft når jeg ligger på ryggen ...

Når jeg endelig er faldet i søvn står jeg som regel op og tisser 3 gange om natten .. Men drikker også meget vand i løbet af en aften og nat ... Hva m din?

Anmeld

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Har svært ved at falde i søvn fordi jeg ik ved hvordan jeg skal ligge , og kan ikke få luft når jeg ligger på ryggen ...

Når jeg endelig er faldet i søvn står jeg som regel op og tisser 3 gange om natten .. Men drikker også meget vand i løbet af en aften og nat ... Hva m din?

Lyder lige præcis som nætterne hos os... Plus jeg er begyndt at vågne kl 5 og ikke kan sove mere

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Lyder lige præcis som nætterne hos os... Plus jeg er begyndt at vågne kl 5 og ikke kan sove mere

Ja der blir jeg også nød til at stå op .. For Daniel tager på arbejde der , og når han først har vækket mig for og sige farvel kan jeg ikke sove igen ..  

Anmeld

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja der blir jeg også nød til at stå op .. For Daniel tager på arbejde der , og når han først har vækket mig for og sige farvel kan jeg ikke sove igen ..  

Daniel tager først afsted kl. 7.30 hos os - men jeg vågner af ingenting og falder først i søvn igen omkring kl. 8 - så nogle gange står jeg op - andre gange bruger jeg tiden på at tænke forskellige ting igennem - planlægger f.eks. dagen

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Daniel tager først afsted kl. 7.30 hos os - men jeg vågner af ingenting og falder først i søvn igen omkring kl. 8 - så nogle gange står jeg op - andre gange bruger jeg tiden på at tænke forskellige ting igennem - planlægger f.eks. dagen

Holda op .. Det også kedelig a være vågen såå tidlig syns jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.