Veer ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.307 visninger
37 svar
0 synes godt om
29. september 2010

morethanperfect

Nu er jeg altså i tvivl om jeg har veer eller det bare er plukveer ... (Har aldrig mærket hvordan de føles) ..

Det gør rigtig ondt i hele maven men meget i siderne .. Det er trukket om i ryggen , så har riigtig ondt i ryggen .. Det kommer ca hver 5 minut , og jeg syns det gør rigtig ondt ..  Ved ikk om der er nogen der har nogen forslag eller noget hjælp ... Hmm ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Ann.

Jeg synes godt det kan lyde som veer 

Anmeld

29. september 2010

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Nu er jeg altså i tvivl om jeg har veer eller det bare er plukveer ... (Har aldrig mærket hvordan de føles) ..

Det gør rigtig ondt i hele maven men meget i siderne .. Det er trukket om i ryggen , så har riigtig ondt i ryggen .. Det kommer ca hver 5 minut , og jeg syns det gør rigtig ondt ..  Ved ikk om der er nogen der har nogen forslag eller noget hjælp ... Hmm ... 

Du er ikke itvivl hvis det er rigtige veer.... Man kan godt få kraftige pluk veer når fødslen nærmere sig - så mon ikk bare det er det??!! Hvis det fortsætter og du får mere ondt kan du jo ringe til fødegangen

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

TrineLærke skriver:

Jeg synes godt det kan lyde som veer 

Åhh nej .. Det alt for tidligt ... 

Anmeld

29. september 2010

Banditten´s mor

morethanperfect skriver:

Jeg synes du skulle ringe til fødegangen og fortælle om det. Så kan det være de lige vil kigge på dig og fortælle dig om du er i fødsel eller ej.

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Rollo skriver:

Du er ikke itvivl hvis det er rigtige veer.... Man kan godt få kraftige pluk veer når fødslen nærmere sig - så mon ikk bare det er det??!! Hvis det fortsætter og du får mere ondt kan du jo ringe til fødegangen

Joo , ved ikk om det er plukveer .. Har som sagt aldrig mærket det  ..

Okay . det vil jeg gøre så

Anmeld

29. september 2010

quity

Synes bestemt du skal kontakte fødegang, for det kunne sagtens tyde på veer.

Desværre må jeg sige, at man sagtens kan være i tvivl, for det er ik hos alle det afsindig ondt. Så man kan godt være i tvivl,så kontakt fg

Pøj Pøj, glæder mig til at høre nærmere

Anmeld

29. september 2010

FrkLarsen

Synes da også bestemt at du skal kontakt FG! 

Det er lidt for tidligt endnu kan jeg se  

Anmeld

29. september 2010

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Joo , ved ikk om det er plukveer .. Har som sagt aldrig mærket det  ..

Okay . det vil jeg gøre så

Da jeg var gravid mærkede jeg heller ikk til plukveer, så ved heller ikk hvordan de føles, men jeg var ikke i tvivl da jeg havde veer

Uh, spændende... Men ring til fødegangen hvis du har ondt..

Held & lykke...

Anmeld

29. september 2010

LotteN

Hellere ring en gang for meget, end en gang for lidt.

Og husk lige en ilbagemelding til os ventende babybrugere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.