Madplan for ugen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

JulieE

mor_sabina skriver:

Det skal siompelthen prøves, tror drengene herhjemme bliver vilde med prinsessebollerne Skal man passe på ikke at komme for mange i eller smager de ikke så kraftigt igennem? Har nemlig en opskrit hvor man kan udskifte 5 dl med forskellig groft. Men er 5 dl rødbede meget

Jo... 5 dl lyder af ret meget. jeg plejer at bruge sådan en alm middelstor rødbede. Du kan jo smide nogle havregryn og solskikke kerner med også. det smager rigtig godt sammen med rødbderne. Jeg laver det også tit med revet æble i, istedet for rødbede. Det er også et hit hos ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Amso

denne uge så sådanne ud for os.

Man: Spagetti og kødsovs - rester fra søndag.

Tirs: Hel kylling lavet i ovn, med kartofler, drue agurker og brun sovs.

Ons: Stegt flæsk m. persillesovs. 

Tors: Rugbrød, da vi skal til den lokale håndboldhal og se kamp.

Fre: Hakkebøf m. bløde løg

Lør: Stv. hvidkål m. frikadeller

Søn: koteletter i fad.

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

JulieE skriver:

Jo... 5 dl lyder af ret meget. jeg plejer at bruge sådan en alm middelstor rødbede. Du kan jo smide nogle havregryn og solskikke kerner med også. det smager rigtig godt sammen med rødbderne. Jeg laver det også tit med revet æble i, istedet for rødbede. Det er også et hit hos ungerne

Det er faktisk også en stor portion, der er til 24 store boller. Men vil helt sikkert prøve med solsikkekernerne. Skal også prøve med æble en dag. Tak for tippene. Er blevet helt bidt af at stå i køkkenet, det giver lige den sidste skub til moderfølelsen

Anmeld

29. september 2010

JulieE

mor_sabina skriver:

Det er faktisk også en stor portion, der er til 24 store boller. Men vil helt sikkert prøve med solsikkekernerne. Skal også prøve med æble en dag. Tak for tippene. Er blevet helt bidt af at stå i køkkenet, det giver lige den sidste skub til moderfølelsen

Rigtig god fornøjelse i køkkenet!  Ja, jeg er også bidt af at bage, især brød og boller... Uhm!!

Anmeld

29. september 2010

Chalala85

mor_sabina skriver:

Nu r jeg blevet lidt af en sparegris Så handler i kvicly og køber så mange x-tra varer som muligt samtidig handler jeg ofte tilbud og så har jeg det i fryseren. Jeg prøver også at tænke på at er der champignon i en ret så genbruger jeg de sidste senere på ugen. Men ca 500 om ugen og så er nogle uger selvfølgelig dyrere pga stort indkøb ved tilbud og nogle billigere fordi man bruger det i fryseren. Og til sidst så laver vi en ny ret hver dag og fryser i stedet ned så der er til en nem dag og det bliver mere varieret.

Uha der er gået helt sport i det herhjemme

Det lyder jo super godt, der går jo næsten sport i det hehe. Tror jeg vil afprøve det herhjemme

Anmeld

29. september 2010

Sabrina2014

Så fik vi sat en madplan op...

Den er dog 10 dage, da vi gerne vil dele den op fra søndag til søndag, men starter i morgen..

Torsdag: Skinkeculotte med bagte tomater

Fredag: Frisk pasta m. kylling & bacon

Lørdag: Risotto m. bacon

Søndag: Hvidløgsstegte rejer & frisk pasta

Mandag: Spansk inspireret skinkegryde

Tirsdag: Kyllingelår m. frisk pasta & ærter

Onsdag: Chili con carne

Torsdag: Brændende kærlighed

Fredag: Ud og spise, fejre vores 1½ års dag!

Lørdag: Kotelleter m. søde kartofler & grønt

Søndag: Pandekager m. fyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.