Iui for 3 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Sujan

Selvfølgelig er der en baby på vej til dig denne gang

Krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

twinboys

hep hep hep

Anmeld

29. september 2010

mulle-musen86

for dig søde ven.

Er selv i gang med min 5. IUI. skal teste på fredag i næste uge :-)

Anmeld

29. september 2010

Mutti2B

NR3ønskebarn skriver:

Hihi så kan du vel osse fortælle mig om jeg venter en dreng eller pige ? Griner...Ej spøg til side Kunne ikke lade være.. Men det er sq sjovt som nogle mennesker bare VED sådan nogle ting uden faktisk at være sikre på det

Knus Sussie 33+2

Uh, jeg ville ønske jeg kunne. Men ja, det er vildt mystisk. Nu håber jeg bare at denne her drøm går i opfyldelse. Jeg har godt nok haft mange graviditetsdrømme om mig selv og indtil videre er det jo ikke lykkedes. Så måske er det bare mine drømme og min intuition om andre der går i opfyldelse

Anmeld

29. september 2010

Dansker I Holland

Mutti2B skriver:

Uh, jeg ville ønske jeg kunne. Men ja, det er vildt mystisk. Nu håber jeg bare at denne her drøm går i opfyldelse. Jeg har godt nok haft mange graviditetsdrømme om mig selv og indtil videre er det jo ikke lykkedes. Så måske er det bare mine drømme og min intuition om andre der går i opfyldelse

Hehe ja graviditetsdrømme kan vi godt blive enige om Dem har jeg haft en del af.. Andre mindre gode end andre hehe.. Har drømt flere gange at jeg får en dreng (det er det jeg lidt håber) men selvfølgelig siger ALLE til mig at det ligner en pige mave jeg har. Og jeg tror ikke en fis på alle de der myter omkring hvordan man kan se om det er en dreng eller pige. Har hørt noget om at hvis man har kvalme, så er det en pige og ikke kvalme så er det en dreng, EKSTREM kvalme så er det tvillinger.. Har dog ikke haft kvalme Så vi kan da håbe at lige netop den passer bare lige for min skyld Men jeg krydser da fingre for at lige netop de drømme du har haft som du har fortalt om går i opfyldelse

Knus Sussie

Anmeld

1. oktober 2010

Mullefisen2011

Hep Hep - Vi krydser fingre for at det er lykkens gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.