Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det lige op over igen. På lørdag skal jeg scannes med henblik på IUI uden hormoner i starten af næste uge.
Uhhh under en uge til, at jeg selvfølgelig bliver gravid.
Får en bun in the oven, en cookie på bageplade, eller som Kitty så fint kan sige: en æggekage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Selvfølgelig bliver du gravid for det drømte jeg i nat
Mutti2B skriver: Selvfølgelig bliver du gravid for det drømte jeg i nat
Seriøst?
Æggekage comin' up! Jeg hepper!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så er det lige op over igen. På lørdag skal jeg scannes med henblik på IUI uden hormoner i starten af næste uge. Uhhh under en uge til, at jeg selvfølgelig bliver gravid. Får en bun in the oven, en cookie på bageplade, eller som Kitty så fint kan sige: en æggekage
Ja den skal sku være hjemme denne gang...3. gang er lykkens gang...jeg hepper for dig herhjemme
Stort knus Louise
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Seriøst?
Seriøst ja. Jeg drømte at jeg var i sommerhus og skulle teste. Sørme om den ikke var dejlig positiv. Og lige pludselig ud af det blå kommer du gående gennem køkkenet (totalt funny for dit ansigt var firkantet som dit profilbillede) og jeg fortæller at jeg er gravid og så siger du : Ej, hvor hyggeligt. Så er vi i samme mødregruppe". Vildt underlig drøm
Er det så nu jeg skal fortælle, at jeg har drømt, at en vens kæreste som jeg meget sjælden snakker med var gravid? 1 måned efter besøgte jeg dem og gæt hvem der var gravid?? Flere måneder efter snakkede vi om navne til drengen som det nu var, men de ville ikke sige hvad de havde tænkt på. Så røg det bare ud af munden på mig : Det er Bertram! Min ven udbrød så til kæresten "Du HAR sagt det". Men det havde hun altså ikke og jeg havde ikke set dem siden de meddelte at de var gravide og Bertram havde ikke været oppe at vende i navnesnakken den aften. Jeg var også sikker på at en af mine veninder ville føde d. 14 for det sagde min fornemmelse mig (og der var altså 3 måneder til hendes termin). Gæt hvem der fødte d. 14?? Sååååååeeeehhh
hep hep hep
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes denne gang. Det vil være så stort!!
Hep hep hep hep hep hep hep hep hep......
Mutti2B skriver: Seriøst ja. Jeg drømte at jeg var i sommerhus og skulle teste. Sørme om den ikke var dejlig positiv. Og lige pludselig ud af det blå kommer du gående gennem køkkenet (totalt funny for dit ansigt var firkantet som dit profilbillede) og jeg fortæller at jeg er gravid og så siger du : Ej, hvor hyggeligt. Så er vi i samme mødregruppe". Vildt underlig drøm Er det så nu jeg skal fortælle, at jeg har drømt, at en vens kæreste som jeg meget sjælden snakker med var gravid? 1 måned efter besøgte jeg dem og gæt hvem der var gravid?? Flere måneder efter snakkede vi om navne til drengen som det nu var, men de ville ikke sige hvad de havde tænkt på. Så røg det bare ud af munden på mig : Det er Bertram! Min ven udbrød så til kæresten "Du HAR sagt det". Men det havde hun altså ikke og jeg havde ikke set dem siden de meddelte at de var gravide og Bertram havde ikke været oppe at vende i navnesnakken den aften. Jeg var også sikker på at en af mine veninder ville føde d. 14 for det sagde min fornemmelse mig (og der var altså 3 måneder til hendes termin). Gæt hvem der fødte d. 14?? Sååååååeeeehhh
Hihi så kan du vel osse fortælle mig om jeg venter en dreng eller pige ? Griner...Ej spøg til side Kunne ikke lade være.. Men det er sq sjovt som nogle mennesker bare VED sådan nogle ting uden faktisk at være sikre på det
Knus Sussie 33+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128