har så ondt i maven.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

mit eneste spørgsmål, er der normalt at der sker en masse inde i maven i denne tid her? det er gået over nu.. men der var godt nok gang i maskineriet derinde i en ½ times tid..

Krop og hormoner arbejder jo på fuld kraft, så tror bare man skal regne med at der er noget der kan gøre lidt ondt ind imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Jeg tror også det er dine ligamenter som giver sig.. Jeg havde nemlig også voldsomme smerter omkring uge 7, hvor jeg troede jeg skulle dø eller miste babyen, men det er ca der ens livmoder begynder at vokse

tak søde

det var lige DET jeg ville hører

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

Nina Sophia skriver:

jah jeg blev nemlig scannet vaginalt idag, hun roede i næsten 20 min med den stav fordi det var svært at finde æggestokkene

og det gjorde altså ondt!

Tak vores allesammens super ruger

det kunne nok godt være forklaringen

Jeg kalder scanneren for stavblenderen fordi jeg får så ondt Og i morgen skal jeg hilse på dyret igen

Jeg tror sagtens det kan være det!!

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

tak søde

det var lige DET jeg ville hører

Det var så lidt smukke!!

Ved ikke om du har den, men politikkens graviditetsbog er SuuuuPer, for der er en masse sider om alt det man kan møde i sin graviditet, og den har jeg været glad for, for er ikke typen der ringer til lægen hver gang, for vil ikke virke pylret

Der står nemlig også om de der ligament smerter, Av Av

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

psssst...

Skrev for noget tid siden en nervøs tråd om at jeg ikke vidste hvordan jeg skulle fortælle mine forældre at jeg og min kærste ventede et barn, jeg sagde det saksusme idag

og min mor græd af glæde, jeg viste hende scanningsbilledet og min far blev pavestolt

min mor skal med til nf, og guuuuuud hvor jeg glæder mig til at se spiren igen, savner den helt (????) - hold fest jeg lyder helt fra forstanden

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Det var så lidt smukke!!

Ved ikke om du har den, men politikkens graviditetsbog er SuuuuPer, for der er en masse sider om alt det man kan møde i sin graviditet, og den har jeg været glad for, for er ikke typen der ringer til lægen hver gang, for vil ikke virke pylret

Der står nemlig også om de der ligament smerter, Av Av

lige præcis, så tror min læge bare jeg er totalt pyller og bla bla bla, næææh nej søde doktor..

jah jeg har faktisk lånt den på bibloteket, den er kææmpe stor jo, og rigtig god aften læsestof, har lige afleveret den næsten, tror jeg tøffer ned og låner den igen imorgen    - hvis den ikke er lånt ud

thank yooooou

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

kitty skriver:

Jeg kalder scanneren for stavblenderen fordi jeg får så ondt Og i morgen skal jeg hilse på dyret igen

Jeg tror sagtens det kan være det!!

dér gav du mig lige dagens grin

- stavblenderen..

årh jeg hader det lange bæst..

- dejligt at høre at det kan være det

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

lige præcis, så tror min læge bare jeg er totalt pyller og bla bla bla, næææh nej søde doktor..

jah jeg har faktisk lånt den på bibloteket, den er kææmpe stor jo, og rigtig god aften læsestof, har lige afleveret den næsten, tror jeg tøffer ned og låner den igen imorgen    - hvis den ikke er lånt ud

thank yooooou

Ja, den er nemlig vildt god som putte bog i sengen

Ellers koster den kun 299kr i boghandler, hvis du vil have den hjem til hylden !!

Anmeld

29. september 2010

oo

det kan sagtens være scanningen der nu gør ondt, det er overhovedet ikke rart at få jaget den der "stavblender" som Kitty kalder den, op i underlivet

men ellers vil jeg også gætte på det er ligament smerter. jeg havde nogle der trak tænder ud i starten, men det hjalp altid at lægge mig på sofaen i længere tid (en time eller to) og bare ligge og snakke med maven eller lytte til noget musik eller noget andet, så man kommer heeeeeelt ned i gear igen

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Ja, den er nemlig vildt god som putte bog i sengen

Ellers koster den kun 299kr i boghandler, hvis du vil have den hjem til hylden !!

og dermed skal jeg afsted til boghandleren imorgen

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.