har så ondt i maven.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. september 2010

NessaXenia

har den sidste 45. minutters tid har stiftevis svage og ret kraftige; stræk, niv og hiv, murren, det spænder og brager i mit underliv og svagt ud til siderne.

hvad faen sker der ?

jeg har været til scanning idag, er 7+0, alt var fint og dejligt hjerteblink..

hjælp hjælp det gør ret så ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

har den sidste 45. minutters tid har stiftevis svage og ret kraftige; stræk, niv og hiv, murren, det spænder og brager i mit underliv og svagt ud til siderne.

hvad faen sker der ?

Det ved jeg godt nok ikke rigtigt hvad det er, men det burde jo ikke være noget alvorligt, når du har vært til scanning og alt var godt...

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

Er du blevet scannet vaginalt? Det kan godt give smerter..... Måske det er dine ligamenter der strækker sig. Når nu du har været til scanning idag, og alt var fint, så tror jeg ikke du skal være nervøs!

Anmeld

29. september 2010

Kamilla-m

Nina Sophia skriver:

hvad faen sker der ?

jeg ville mæske ringe til lægen?

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

MortilMogL skriver:

jeg ville mæske ringe til lægen?

hvad kan lægen gøre? ikke en hyllende fis..

Anmeld

29. september 2010

Kamilla-m

Nina Sophia skriver:

hvad kan lægen gøre? ikke en hyllende fis..

nej, men han kan vel sige at der ikke er grund til at brkymre sig eller noget, altså berolige eller måske undersøge?

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

MortilMogL skriver:

nej, men han kan vel sige at der ikke er grund til at brkymre sig eller noget, altså berolige eller måske undersøge?

jeg tager kun op til overvejning om jeg ville ringe til lægen når jeg ikke er så langt henne, medmindre jeg begynder at bløde, er jo ikke så langt henne at man hverken kan gøre fra eller til at jeg i værste tilfælde skulle arbortere.

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

mit eneste spørgsmål, er der normalt at der sker en masse inde i maven i denne tid her? det er gået over nu.. men der var godt nok gang i maskineriet derinde i en ½ times tid..

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

hvad faen sker der ?

Jeg tror også det er dine ligamenter som giver sig.. Jeg havde nemlig også voldsomme smerter omkring uge 7, hvor jeg troede jeg skulle dø eller miste babyen, men det er ca der ens livmoder begynder at vokse

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

kitty skriver:

Er du blevet scannet vaginalt? Det kan godt give smerter..... Måske det er dine ligamenter der strækker sig. Når nu du har været til scanning idag, og alt var fint, så tror jeg ikke du skal være nervøs!

jah jeg blev nemlig scannet vaginalt idag, hun roede i næsten 20 min med den stav fordi det var svært at finde æggestokkene

og det gjorde altså ondt!

Tak vores allesammens super ruger

det kunne nok godt være forklaringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.