Ondt når han prutter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

heidi30

AnnetteG skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske helt hvorfor hun var imod Mylicon, jeg tror umiddelbart ikke det er fordi at de skader. Kiropraktoren giver blid massage og forsøger at løsne op for bevægeapparatet - han var en smule stiv især i den ene side (når han skulle dreje hovedet) og det fik han løsnet op for.

Umiddelbart kan jeg ikke se sammenhængen mellem stiv i den ene side og ondt når man prutter. Men hvis det virkede er det jo alletiders 

Jeg synes ikke min søn virker som om han har besvær med at bevæge sig, tværtimod men jeg kan jo alligevel overveje om han også skal prøve en kiropraktor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

AnnetteG

heidi30 skriver:

Umiddelbart kan jeg ikke se sammenhængen mellem stiv i den ene side og ondt når man prutter. Men hvis det virkede er det jo alletiders 

Jeg synes ikke min søn virker som om han har besvær med at bevæge sig, tværtimod men jeg kan jo alligevel overveje om han også skal prøve en kiropraktor.

Jeg ved heller ikke om der er en direkte sammenhæng, men hele tarmsystemet er påvirket af bevægeapparatet. Jeg fødte ved KS da han stod skævt på mit bækken (efter 15 timers veer) og havde læst et sted at det kan påvirke deres fysik og dermed også mave/tarmsystemet og valgte derfor at få en kiropraktor til at se på ham.

Anmeld

3. oktober 2010

heidi30

AnnetteG skriver:

Jeg ved heller ikke om der er en direkte sammenhæng, men hele tarmsystemet er påvirket af bevægeapparatet. Jeg fødte ved KS da han stod skævt på mit bækken (efter 15 timers veer) og havde læst et sted at det kan påvirke deres fysik og dermed også mave/tarmsystemet og valgte derfor at få en kiropraktor til at se på ham.

Hmm, min søn blev taget me sugekop da han ikke var kommet under mit bækkenben da vandet gik. Så jeg havde veer i 23 timer da de besluttede at der skulle en sugekop til! Det kan da godt være det også har påvirket noget hos ham. 

Jeg tror sgu jeg prøver.

Jeg bor i Haderslev og kender ikke nogle kiropraktor, hvordan fandt du din?

Anmeld

3. oktober 2010

AnnetteG

heidi30 skriver:

Hmm, min søn blev taget me sugekop da han ikke var kommet under mit bækkenben da vandet gik. Så jeg havde veer i 23 timer da de besluttede at der skulle en sugekop til! Det kan da godt være det også har påvirket noget hos ham. 

Jeg tror sgu jeg prøver.

Jeg bor i Haderslev og kender ikke nogle kiropraktor, hvordan fandt du din?

Jeg fandt kiropraktoren på nettet, og hvis der ikke er nogle i Haderslev, er jeg sikker på at der er i Kolding.

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.