misslea skriver:
Guuuuud... det lyder da skrækkeligt at kaste op i SÅ lang tid... så er det klart, at vægtens ikke steg særlig meget... hold da op!!!
Jaah... jeg havde ikke meget fedt på kroppen, da jeg blev gravid... har dog fået en anelse ekstra synes jeg.. meeen det kan jo ikke være meget siden jeg kun har taget 7 kg på!!!
Men jeg må se, hvordan min krop reagerer.... nogle taber sig jo slet ikke af amningen.... og jeg kan jo være en af dem... 
fra Lea
Ja det var bestemt ikke sjovt....jeg kunne aldrig vide hvornår jeg kastede op.....men kastede op mindst et par gange hver dag, nogen gange mere.
Jeg gik til ekstra tjek på sygehuset pga. jeg har en stofskiftesygdom, og hver gang jeg skulle derind var det med bus. Jeg siger dig det var ikke sjovt, for jeg kunne ikke tåle at køre i bus, så blev kvalmen værre. en enkelt gang kastede jeg op i bussen, men var så heldig at jeg havde en pose i lommen jeg kunne kaste op i (heldigt vi havde hund dengang
). Men puha nej.....jeg håber at næste gang jeg skal være gravid, at jeg så får noget mindre kvalme. Og ja jeg tog ikke rigtig på, men min søn tog heldigvis hvad han havde brug for. Han vejede 3700 g. da han blev født.
Havde jeg været normalvægtig, så havde jeg haft et seriøst problem, hvis jeg tabte mig så meget.
Jeg håber du er en af dem, der ikke taber sig for meget under amningen, men ellers må du sørge for at spise ekstra evt. mere fed mad.
Pøj pøj med fødslen 
Anmeld