Chloe... gaven fra manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

<3

Miamaja skriver:

Nemlig! Man skal ogsaa bare finde en go' undskyldning (jul, fo'sdag, aarsdag) for at onske sig noget. Nu var vores aarsdag en god anledning

Nemlig ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Miamaja

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

og som min 3 aarige guldklump proklamerede ganske naturligt: ' babyer kommer fra maven og hundehvalpe kommer fra lufthavnen'

Hehe, hvor er han skøn din søn. Og Chloe er da bare for nuser

Kan godt forstå at du glæder dig helt vildt. Sikken skøn gave.

Fandt du forresten ud af noget med det hønsehus?

Anmeld

30. september 2010

karina1980

hvor er den cute

her er det store ønske en ny stue, så et køkken og så badeværelset som skal udvides med 5 kvm ca. og så en ny gang

men det har lidt lange udsigter når manden er uden job og jeg studere

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, hvor er han skøn din søn. Og Chloe er da bare for nuser

Kan godt forstå at du glæder dig helt vildt. Sikken skøn gave.

Fandt du forresten ud af noget med det hønsehus?

JA! Vi bestemte os for, at det nok ikke var en sonderlig god ide med hons. Desvaerre!! Vi bor simpelthen ikke nok ude paa landet til have et stort honsehus med alle vores naboer og desuden ville det ikke kunne lade sig gore at bygge et stort honsehus uden det ville optage en hel del af haven og vaere alt for synligt til vores smag...

saa der er nok ikke andet for at skippe vores drommehus og flytte paa landet hvis vi skal have hons. Kikkede faktisk for sjovt paa lieberhaver landejendomme (estates!) i naeromraadet.. Guud, hvor er der mange skonne smaa landsteder tilsalg pga okonomi krisen hvor jeg gerne ville bo hvis vi vinder i lotto.... Det maa blive naste projekt men sig intet om det til manden

Anmeld

30. september 2010

Koen.

Miamaja skriver:

Ja, der er bare intet som en lille hundehvalp... tror sorme jeg maaske har 'baby lust' siden jeg prover at dulme tendensen med endnu en hvalp i huset

Vi prover om hun kan komme paa et tidligt fly saa hun er her fredag og vi kan hygge med hende denne weekend, men ellers skal hun gerne komme i naste uge...

(taalmodighed er ikke min dyd). Og saa maa vi huske og filme naar hun kommer hjem i huset og introduceres for vores anden store hvalp, tio. for han vil da gaa helt besaerk af glaede naar han ser sin nye legekammerat.

uhh for i kan få hende tidliger! Det bliver så skønt for Tio at få en og lege med bliver så spændende !

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

lillespurv20 skriver:

uhh for i kan få hende tidliger! Det bliver så skønt for Tio at få en og lege med bliver så spændende !

Suk... De kunne desvaerre ikke faa hende med flyveren imorgen allerede, saa det maa vente til naeste uge.

Saa jeg bruger nok denne weekend paa at gore alt klar til hende..  seng, legetoj, halsbaand, hvalpemad osv

Anmeld

1. oktober 2010

Koen.

Miamaja skriver:

Suk... De kunne desvaerre ikke faa hende med flyveren imorgen allerede, saa det maa vente til naeste uge.

Saa jeg bruger nok denne weekend paa at gore alt klar til hende..  seng, legetoj, halsbaand, hvalpemad osv

ej, det var da godt nok øv Men det er nu os dejligt at have noget og gå at glæde sig og og så kan du hygge med at gøre alt klar

Anmeld

1. oktober 2010

dorthemus

Århh hvor er de skønne  Stort tillykke med vapsen.

Anmeld

1. oktober 2010

Miamaja

En lille soood video paa utube... Ahhhhh saa smelter jeg lige

http://www.youtube.com/watch?v=FDyLQmzcIO0

Lille Chloe paa 10 uger ankommer paa MANDAG. flybillen er gaaet iorden!!!! Og saa er vi 20.000kr fattigere

Vuf vuf og god weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.